• BIST 108.434
  • Altın 151,670
  • Dolar 3,6580
  • Euro 4,3278
  • Trabzon : 16 °C

Yüksekokul'da Eğitim Başladı

23.02.2009 18:25
Yüksekokulda Eğitim Başladı
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ)’nin Akçaabat Yerleşkesi’nde eğitim-öğretime başlandı.

Derviş ALTUNTAŞ/AkçaabatAjans

 

Trabzon Meslek Yüksekokulu’nun bulunduğu yerleşkede 23.02.2009 Pazartesi gününden  itibaren eğitim-öğretim hizmeti verilmeye başlandı.

 

Konuyla ilgili AA muhabirine açıklamalarda bulunan Trabzon Meslek Yüksek Okulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Veysel ATASOY, üniversitenin akademik takvimi gereği eğitim öğretime başladıklarını belirtti. Atasoy, Yüksekokul'un Teknik Programlar ile İktisadi ve İdari Programlar olarak iki ana programdan oluştuğunu ifade ederek “Yaklaşık 2800 öğrenciye, 35 akademik personel ve 60’a yakın idari personel ile eğitim vereceğiz. Okulumuzun fiziki şartları eski okula göre çok daha üstün. Bazı eksiklerimiz olsa da ilerleyen günlerde bunları temin etme yoluna gideceğiz. Yüksekokul'un Akçaabat’ın gerek ekonomik gerekse sosyal hayatına çok şey katacağından eminiz. Akçaabatlıların da bu okula sahip çıkmaları gerekmektedir. Akçaabat’a yüksekokulumuz hayırlı olsun” dedi.

 

Tekel’in Akçaabat Belediyesi’ne devrettiği binaların restore edilmesiyle oluşturulan KTÜ Akçaabat Yerleşkesi’ne ilk olarak Trabzon Meslek Yüksekokulu taşındı.

Trabzon Meslek Yüksekokulu’nda bulunan bölümler şunlar:

TEKNİK PROGRAMLAR: Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama [I. ve II. Öğretim], Biyomedikal Cihaz Teknolojileri [I. Öğretim], Elektrik [I. ve II. Öğretim], Endüstriyel Elektronik [I. ve II. Öğretim], El Sanatları [I. Öğretim], Harita - Kadastro [I. Öğretim], Makine [I. ve II. Öğretim], Otomotiv [I. ve II. Öğretim], Tekstil [I. ve II. Öğretim]

İKTİSADİ ve İDARİ PROGRAMLAR: Büro Yönetimi ve Sekreterlik [I. ve II. Öğretim], Dış Ticaret [I. Öğretim], Muhasebe [I. ve II. Öğretim]

 

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
asi kanzak
11 Eylül 2009 Cuma 00:55
DÜNYA DEĞİL HAYATININ ŞEKLİ
farklı yerleskelerden gelen beli bir amaçlar pesinde hayat güvencesini bir an önce kazanmak isteyen kardeslerim herşey kendi eliniz de ama bazı şeyleri önemsemek ve bu yargılar üzerinde yapacagımız hareketler bizi hedeflerimizden alı götürür ama biliyorum ki bizim felsefemiz bunlara kolayca kanabiliyo bir seyleri istiyorsak bazı seylere göz yummak mecburiyetindeyiz allah heppimizin yardımcısı olsun herkese basarılar akçabat halkına da gönülden sonsuz tesekkürler
anadolu efsanesi
26 Şubat 2009 Perşembe 11:39
Efsane gençler
"Oku" emrini bilimin aydınlığına ulaşmak için kutsal addederek insanımızın bilime,teknolojiye duyduğu açlığı,sunacakları pınarla giderecek olan genç dimağlar hoş geldiniz.
Kahve köşeleri yerine bilgisayar odalarında,laboratuvarlarda beyin jimnastiği yapacak olan genç beyinler hoş geldiniz.
Şairin,
Bir baksan a...Gökler uyanık,yer uyanıktır.
Dünya uyanıkken uyumak maskaralıktır.
söyleminden yola çıkarak,"çalışmayı en kutsal ibadet" olarak hayata geçirecek çalışkan gençler hoş geldiniz.
Çağın bilimleriyle,kutsal inançlarını bağdaşık yaşatacak ülkemizin mümtaz gençleri hoş geldiniz.
Hoş geldiniz,sefa geldiniz.
Yorumcu
24 Şubat 2009 Salı 23:48
Yorumlarımız
Yorumlarımız habere olursa daha olumlu olur Akçaabatımıza daha faydalı oluruz diye düşünüyorum şimdi bende bir rektör için 'beleş bina buldu' cümlenizi şık bulmadığımı yazarsam nereye varacağız. Rektör Akçaabat ta okul olsada olmasada rektör. Üstelik son dönemi bir dahası yok.Üstelik iş yükü arttı para bulacak öğrencilerin bir çok sıkıntısına çözüm bulacak öğretim üyesi bulacak bunlar parayla alınan şeyler değil.
cemertem
24 Şubat 2009 Salı 19:39
iyi
öncelikle yerleşke demek kampüs demektir. kampüsün türkçesi yerleşkedir. akçaabat yerleşkesinde iki okul var biri yüksekokul diğeri güzel sanatlar fakültesi o yüzden kelimede hata yok. ikinci konu okulun içi oldukça güzel ancak fakülteyle aynı ortamda bulunması yanlış. ayrıca mekan olarak da yanlış bir seçim. akçaabatın daracık sokaklarına 2 dev bina kurmak daha da yorucu hale getirecek. tabi rektör beleş binayı bulunca sorun kalmıyor fazla:) akçaabata yararı dokunacak diye binlerce öğrenci ve pek çok akademisyeni mutsuz etmeye de kimsenin hakkı yok. ama yinede akçaabata hayırlı olsun. bu arada dediğim gibi okulun içi falan güzel
barkann
24 Şubat 2009 Salı 09:36
bunada şükür
Zamanında bu binaya rektörün diş hekimliği ve hukuk fakültesini yapmak istediğini mevcut başkanın onay vermediğini hatırlıyorum. Getiri olarak düşündüğümüzde şimdiki gelen bölümlerin devede kulak gibi görüyorum.neyse bunada şükür.
Diğer Haberler
  • Öğrenciler Gezerek Öğrendiler24 Mayıs 2016 Salı 17:13