• BIST 109.166
  • Altın 144,526
  • Dolar 3,4981
  • Euro 4,1141
  • Trabzon : 29 °C

Yönetim Görev Başında

24.10.2010 16:22
Yönetim Görev Başında
Akçaabat Sebatspor’da basın sözcüsü Erhan Çimşir, yönetim olarak görevlerinin başında olduklarını söyledi.

 

 

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup’ta mücadele eden Akçaabat Sebatspor’da basın sözcüsü Erhan Çimşir, yönetim olarak görevlerinin başında olduklarını ve Akçaabat Sebatspor’un bulunduğu durumdan çıkması için mücadele edeceklerini söyledi.

 

Erhan Çimşir AA muhabirine yaptığı açıklamada, deplasmanda oynanan ve 3-0  Akçaabat Sebatspor’un mağlubiyeti ile sonuçlanan Bozüyük karşılaşmasının ilkyarısından Başkan Zeki Öztürk’ün soyunma odasına girerek takımı motive etmek için sarf ettiği sözlerin yanlış anlaşılmalara neden olduğunu ifade ederek “Oynadığımız Bozüyük karşılaşmasının ilkyarısında soyunma odasına 2-0 mağlup olarak giden takımımızı motive temek amacıyla soyunma odasında sporculara ve teknik heyete sarf ettiği sözler istifa gibi algılanmasına neden olmuştur.  Karşılaşmada 3. golü kalemizde görünce de başkanımız sağlık problemlerinden dolayı stadyumu terk etmek zorunda kalmıştır. Yönetim kurulumuz başkanımız başkanlığında Akçaabat Sebatspor’u bulunduğu durumdan kurtarmak için gayret göstermeye devam edecektir” dedi.

 

Teknik direktör arayışlarının da devam ettiğini belirten Çimşir açıklamasını şöyle tamamladı “Takımın başına getireceğimiz hoca konusunda arayışlarımız devam ediyor. Birkaç isim üzerinde görüşmeleriniz devam ediyor. Ankara’da Gençlerbirliği ile oynayacağımız Ziraat Türkiye Kupası 3.Kademe karşılaşması sonrası hoca konusunda kesin kararımızı vereceğiz.”

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
kanıkx
01 Kasım 2010 Pazartesi 13:56
borç bitmez başkan
borçlanarak büyümekten başka çare yok,ofisboyda yardım etmeyeceğine göre başkanım,trübünleri dolduracak kadar akçaabatlı olmak zorunda bu takımda,ofisboylarda para vererek girsin stada,,,dürüst yönetim devam ederse sabrın sonu selamet misali düzlüğü buluruz,,ayrıca destek zamanıdır akçaabat köstek zamanı değil,,irlandalıları ayıklayalım
kanıkx
01 Kasım 2010 Pazartesi 13:50
ofistanlıya
ula 40 yıllık akçaabatlıyım,tribünlerden hiç eksik olmadım,camia içerisindende,şimdi tayyarı eleştiriyon,aliyi eleştiriyon çok güzel ,peki kendini eleştiriyormusun,,onlardan fazla ne verdin ,ne fedakarlıklar yaptın...fis fis fis,,bugün akçaabat burada ise bu nifaklardandır..ve inşallah bunlarıda bitirecektir akçaabatlım,,,boş oturma stada gel,,biz hep oradayız
sozumanlayana
30 Ekim 2010 Cumartesi 22:58
badetat&oefiso.....ve mesele???
badetat...ağzından kaçırdın ama olsun:))kölelik yapma bence hiç bişey için:))
oefiso....ben anlamam tamam...da...sen ne anlarsın??
mesele şu ki....siz iyi ki varsınız:))
olmalısınız aslında..sizin şahitliğiniz herkesin doğruyu anlamasına vesile oluyor...saolun....iyi ki varsınız:)))
Her şerde...yani sizin gibi olanlarda illa ki bir hayır vardır...teşekkür ederim kendi adıma...saolun tekrar...iyi ki varsınız:)))))))))))
oefiso
30 Ekim 2010 Cumartesi 00:53
sözümanlayana!
sen ne anlarsın ki. tayyar ve ali orada hiç tanımadan yorum yapıyorsun. onlar bu takıma hiç bir şey katamazlar. yıllardır katamadıkları şahitimiz değilmi. durum ortada. gelinen nokta ortada. tayyar bir hiç.
badetat
28 Ekim 2010 Perşembe 19:27
sana başarılar
sözüm anlayana :birincisi art niyetli olansensin çocuk diye yazmışsın ikinciside 4 yılda sebatspora kaç oyuncu transfer edildi bu oyunculra nekadar ödendisadece geçenyıl ve bu yıl alınan oyuncuların sayısı 45 iyi araştır bu paralar daha ödenmedi unutma tabiki bu kulübe 5 kuruş faydası olan insanlara bizler müteşekkir oluruz onlkara kölelik yaparız.ama yeterki doğru yapsınlar 6 yıldır bu takım alt yapısından 1 oyuncu satamadı bunun suçu bizlermiyiz yada semisin
Diğer Haberler