• BIST 106.825
  • Altın 145,536
  • Dolar 3,5179
  • Euro 4,1308
  • Trabzon : 26 °C

Yine Kongre

08.07.2008 11:11
Yine Kongre
Akçaabat Sebatspor olalağnüstü kongreye gidiyor.Kongre 19-26 Temmuz 2008 de.

Kulüp asbaşkanı Temel Kazancıoğlu, sitemiz muhabirine yaptığı açıklamada, daha güçlü bir yönetim ve Akçaabat Sebatsporluların kulüplerine daha fazla sahip çıkmaları için olağanüstü genel kurul kararı aldıklarını söyledi.


Kulübün geleceği için ciddi adımlar atmak zorunda olduklarını ifade eden Kazancıoğlu, ''Şu an kulübün içinde bulunduğu durum herkesçe bilinmektedir. Hal böyleyken birkaç kişinin desteğiyle belli bir noktaya kadar gelinmiştir. Ancak bu iş, birkaç kişinin desteğiyle yürüyecek iş değildir. Şimdi genel kurula gitme kararı aldık. Bu kongre, mevcut yönetimin güven oyu alması bakımından veya daha güçlü bir yönetim oluşturularak gelecek adına çalışmalar yapılması açısından önem taşımaktadır'' dedi.


Kazancıoğlu, 19 Temmuzda yapılacak genel kurulda çoğunluk sağlanamaması halinde 26 Temmuzda genel kurulu gerçekleştireceklerini belirtti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
UFUK UMUT
09 Temmuz 2008 Çarşamba 12:37
yorumum
ne ne şahane demişsin ömer kasap bey. şu yorumuna aynen tamamen katılıyorum.akçaabatlıların yuzde 99 uda bu yoruma katılır. katılıyordur diyorum.
Ömer KASAP
08 Temmuz 2008 Salı 18:39
Bizde birlik beraberlik YOK kardeşim
Yönetimimize teşekkür edilmeli ve istifalarını vermeliler.onlar zaten kafada bitirdiler bu yılda yönetim devam ederse başarılı olacaklarını zannetmiyorum.Kulübü pilot takım yapıp, yatışa geçecekelrdi kendilerini buna hazırladılar, o düşünceleride olmayınca yöneti,m güçlenmeli filan, bildiğim kadarıyla Şenol AYVAZ geçen günlerde aday olduğunu açıkladı tanıdığım bir kaç güçlü isimlerde vardı listesinde AYVAZ ya da başka aday çıksın alsınlar kulübü.Var olan yönetim kulübü satmaya kalktı (pilot ,ara takım )filan benim kulübüm bunları hiç hak etmiyor.Birliğe ihtiyacımız var.
Kimse çıkıpta aday olacak lar ve var olan yönetimdeki(pilot takım olmaya karşı çıkanlarla)ortak çook güçlü bi yönetim yapalım ne beldiye başkanından ne ilçemizdeki vakıfler derneklerin hiç birinin ağzından bu kelimeyi duymuyoruz bi açıklama yapmıyorlar.Gidin TS nin kombinelerini alın koşun ilçemizde ki çınarımız çürüsün TS ye verdiğimiz desteğin 10/1 ini sebata verseydik...
Sakın TS düşmanlığı yapıyor diye yazmayın, biz kendi evimizin önündeki çınara bir bardak su veremiyoruz beyler!!!
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55
  • Sebatspor Maçında Kural Hatası11 Ocak 2017 Çarşamba 15:32
  • Sebatspor İdare Etti27 Aralık 2016 Salı 14:28
  • Tamam mı, devam mı?26 Aralık 2016 Pazartesi 15:31