• BIST 106.474
  • Altın 151,840
  • Dolar 3,6440
  • Euro 4,3033
  • Trabzon : 13 °C

Yeni Yönetim Oluşturuldu

09.10.2010 14:46
Akçaabat Sebatspor'da tek aday ile gidilen genel kurulda başkanlığa yeniden Zeki Öztürk getirildi.İşte Yönetim Kurulu Üyeleri.
Yeni Yönetim Oluşturuldu

Yönetim  Listesinde şu isimler var.

Zeki Öztürk

Ali Yaşar Bayram

Adnan Cevher

Akın Yılmaz

Ayhan Sürmen

Bedir Saguer

Engin Çakır

Ergin Bektaş

Erhan Çimşir

Fatih Solak

Fevzi Çimşit

Hakkı Emiroğlu

Mehmet Burgucu

İsmet Eraydın

Murat Türk

Naim AYdemir

Tayyar Usman

Özkan Öztürk

Turgut Aydemir

Yusuf Kırandi.

 

Yönetim Kurulu Yedek Üyeler

Sait Güner

Avni Birinci

Ali Turan

Ahmet Bal

Mustafa Karaman

Hakan Yıldız

Sinan Nas

Hakan Birinci

İsmail Yılmaz

Uğur Özkurt

Akın Çelik.

yonetim10.jpg

Kongreye Eski Başkanlardan, Suat Hacısalihoğlu, Güven Hacısalihoğlu, Cemil Kalkışım da katıldı.

 

yonetim11.jpg

İte Sebatspor'un yeni yönetim kurulu üyeleri.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
teksas kuri
10 Ekim 2010 Pazar 13:40
limandan
sen yak kendini.
sozumanlayana
10 Ekim 2010 Pazar 12:20
ne diyeyim???
Ağzı olan konuşuyor evet..ne yazık ki sizinkide ağız..Kongrede başkan herşeyi açıkladı..gelip dinlemdeğin açık..ayrıca amatöre düşünce borç silinmiyor,onu bile doğru bilmiyosun,ama dedim ya seninkide ağız....ve yukarıda da dediğim gibi sizler herzaman olacaksınız...inşaallah Sebat için göreve soyunan bu değerli insanı yıldırmayı başaramazsınız...daha ne diyeyim!!!!!
teksas kuri
09 Ekim 2010 Cumartesi 19:07
sozum anlayana
bırader borctan kurtulacaz derken takım kumeye gıdıyo ..bu takımı kumeye düsürmekse amacınız zaten amatöre düşünce borç siliniyor.bırakın düşürün o zaman.boş boş konuşmayın.borcu bırakın mac kazanın mac.madem borc dıyosun 16 futbolcu nıye alıyosun ..agzı olan konusuyo yaa..
sozumanlayana