• BIST 103.291
  • Altın 163,155
  • Dolar 3,9618
  • Euro 4,6494
  • Trabzon : 18 °C

Yaşlı Kadına Tır Çarptı

06.07.2010 09:33
Yaşlı Kadına Tır Çarptı
Akçaabat’ta meydana gelen trafik kazasında 1 kişi yaralandı.

Akçaabat Sahil yolu belediye kavşağında meydana gelen trafik kazasında, Ömür Kahraman yönetimindeki 28 K 5471 plakalı tır, yolun karşısına geçmeye çalışan Ayşe Mersinlioğlu’na (70) çarptı. Yaralı kadın olay yerine gelen ambulans ile Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastane’ne kaldırıldı.

 

Olay ile ilgili inceleme sürüyor.

 

 

akcaabatta_kaza__1.jpg

 

akcaabatta_kaza__2.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
çağdaş
07 Temmuz 2010 Çarşamba 13:54
YAMGA ya...
Teyzem köyden gelmiş...Üst geçitin ne işe yaradığını bilmiyordur bile...Ama özellikle,adları üniversite öğrencisi(?),ve de lise mezunu cahil gençler...gibileri o koskoca üst geçitin ne işe yaradığını bilmiyorsa ve de canlarını tehlikeye atıyorlarsa bunun adı beyin özürlülüktür.O devletin tek hatası o eğitim özürlüleri cezalandırmamasıdır.Teyzeme acil şifalar dilerim...
köyden
07 Temmuz 2010 Çarşamba 12:41
/
daha bir dikkatli olunsun hem yaya hem de sürücü bu mevsimler de insanlar şaşırıyor sıcaklardan bunalıyor
yamga
07 Temmuz 2010 Çarşamba 09:29
Günahı başınıza
Şimdi o üstgeçitleri neyimize ne yaparız soralım kendimize.
Yaya geçitlerini kapayıp üst geçide çevirerek 3 adımda bir Allah çeken nefesi kesilen yaşlılarımıza hadi bakalım buyur merdiven tırman dersen olacağı budur. Yaşlılarımızı otoyol kavşaklarından karşıya geçmeye mahkum eden zihniyet, bu teyzemizin çektiği acının vebalini sırtlanacaktır umarım. Köfteci ile terminal arası sahile geçmek bu analarımıza eziyet!
TRABZONSPOR
06 Temmuz 2010 Salı 19:44
orada polis durmalı
üst geçit yapıldı ama halen daha millet yolun ortasından karşıya geçiyor.bunları engellemek için orada polis durmalı artık.bizim milletimiz kurallara uymamakta diretiyor
Diğer Haberler