• BIST 106.116
  • Altın 146,769
  • Dolar 3,5271
  • Euro 4,1394
  • Trabzon : 28 °C

Vatandaşla Buluştular

30.03.2009 22:59
Vatandaşla Buluştular
AK Parti Trabzon Milletvekili Mustafa Cumur ve Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen Cadde ve sokakları gezerek halka verdikleri destekten ötürü teşekkür etti

Akçaabat Belediye Başkanlığı’nı kazanan Adalet ve Kalkınma Partisi Adayı Şefik Türkmen ve  Milletvekili Mustafa Cumur, beraberinde Belediye Meclis Üyeleri, İlçe Başkanı Osman Çavuş, Başkanı Adnan Topsakal ve çok sayıda partili ile vatandaşlara teşekkür ziyareti yaptılar.

 

Vatandaşlar tarafından yoğun ilgiyle karşılana partiler, Akçaabat Belediye Binası önünden başladıkları yürüyüşe İstiklal caddesi boyunca devam etti.

 

Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, gösterilen sevgi ve ilgi üzerine hizmetlere devam edeceklerini, oy veren vermeyen herkese teşekkür ettiğini belirtti.

 

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
VATAN
31 Mart 2009 Salı 22:44
İŞ ZAMANI
seçim bitti sayın Başkan hayırlı olsun. artık iş zamanı. öncelikle tekel binasını iş bankasına vermek için girişimlerde bulunun hiç vakit geçirmeyin. 1000 kişinin maaş alacağı bir kuruma akçaabat esnafının ihtiyacı var. İKİNCİSİ. akçaabatı güneye açmak için mevcut yolları iyileştirin ve yeni yollar açın. ve ORTA MAHALLE.... umarım bunlar olur yoksa size desdek veren de vermeyen de bunun hesabını sorar.
sabeş
31 Mart 2009 Salı 18:16
hayret
resimlere bakıyorum da tayar ve hüseyin erbaşaran meclis üyelerinde olması gerekirdi.
hardlife
31 Mart 2009 Salı 10:13
Tebrik ve Uyarı
Sayın Türkmen, kendi siyasi çizgisine ters bir hareketle, sözde Akçaabat'ın çıkarı için AKP'den seçildi bu defa. Zamanla bu geçişin gerçek nedeni nasılsa anlaşılacaktır. Yalnız Sayın Başkan, Tekel Binasının değerlendirlmesi konusundaki teklifleri incelerken, olaya sadece belediyenin günlük maddi çıkarı açısından bakarsanız vahim bir hataya düşebilirsiniz. Türkiye'nin en güçlü grubu olan İş Bankasını, bir telefon işletimcisi şirketle veya bir özel hastane ile kıyaslamaya kalkışırsanız, Akçaabat'a en büyük darbeyi vurmuş olursunuz. Bu yönde düşünceleriniz olduğu söyleniyor çünkü.. Cumhuriyetimizin ilk milli bankasınının önemli bir biriminin Akçaabat'a kazandırılması için gerekli özveride bulunun ve Akçaabat'ın yazgısını değiştirin Sayın Başkan...
cavit elektronık
31 Mart 2009 Salı 09:59
başarılar
HAYIRLI UĞURLU OLSUN AKÇAABATA.....ŞİMDİ HİZMET ZAMANIIIII??????????
akcam
30 Mart 2009 Pazartesi 23:44
başkan
Sn başkan 15 yıldır akçaabatta bld başkanısın ve iktidar partisine geçerek akçaabat için en iyisini yapmış oldun ancak bakan ve vekil destegi ile akçaabat için yeni projelerinizi bizzat hızlı bir şekilde degerlendirin bunlar iktidarın gücüyle yapılmayacak işler değildir kısa zamanda çok işler yapabilirsiniz öncelikle içme suyunu bizzat daha kaliteye getiriniz bir yagmur yagınca çamur olan akçaabat için daha verimli alt yapıyı ele alınız ve gözle görülen yerlerin dışında olan mahalleleri sık sık gezip eksiklerini görüp gideriniz gençler çocuklar için bir topsahası ve kışın etkinlik için bir şeyler yapılmalı akçaabatı kapalı kutu halinden iktidar gücyle bir an önce kurtarmalısınız lokantalar marka diye sahile sadece lokanta basmakla kalmayın oralara çok daha güzel ve maliyeti büyük olmayan icraatlar yapılabilirdi bekleyip göreceğiz bakalın bu 4,5 yılınız akçaabat için nasıl geçecek
hayırlı olsun herşey akçaabat için...
Diğer Haberler