• BIST 107.579
  • Altın 151,411
  • Dolar 3,6601
  • Euro 4,3031
  • Trabzon : 18 °C

Ustaoğlu Geri Döndü

17.01.2009 10:08
Ustaoğlu Geri Döndü
AK Parti Akçaabat Belediye Başkan Adayı olan M. Haydar Ustaoğlu istifasını geri aldı.

AK Parti Akçaabat Belediye Başkan Adayı Dr. Mahmut Haydar Ustaoğlu, istifanın bir tepki istifası olduğunu söyledi.

 

Ustaoğlu, Akçaabat Kültürpark’ta düzenlediği basın toplantısında istifasının perde arkasını açıkladı. Ustaoğlu yaptığı konuşmada; “Ankara’da Akçaabat için mevcut belediye Başkanı Şefik Türkmen’in isminin geçtiği yönünde bilgiler aldık.  Ancak AK Parti’ye hiç yaklaşmayan bir kişiyle yola devam etmenin bu partiyi zora sokacağı kesindi. Bu yanlıştan dönülmesini istedik ve buna tepki için aday adaylığından istifa ettiğimi açıkladım.  Başka bir aday düşünülüyorsa O’ nun  önünü açmak ve partimi zorda bırakmamak için böyle bir yola başvurdum.  Ancak Genel Merkezimiz bize bu konuda başka bir aday düşünmediklerinin garantisini verince ben de istifamı geri aldım. Sonuçta bir yanlışlıktan dönülmüş oldu “ dedi.

 

AK Parti'den istifası gibi bir durumun düşünülemeyeceğini de ifade eden Ustaoğlu; "Ben aday adaylığından istifa etmiştim. AK Parti'den istifa etmem gibi birşey söz konusu değildir. Şimdi, tüm teşkilat olarak Akçaabat’a hizmet etmeye hazırız" dedi. Basın toplantısında çok sayıda partili hazır bulunurken açıklama sonrası Sebze ve Meyveciler halinden Kireçhaneye kadar partililer ile yürüyerek vatandaşları selamladı.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
SEÇMEN
19 Ocak 2009 Pazartesi 17:10
YOLUN SONU
ŞEFİK TÜRKMEN ZAMANI DOLDU ARTIK BIRAKMALI KENDİSİ ADAYLIĞINI AÇIKLAMIYOR BAKIYOR KARŞISINA SAĞLAM BİR ADAY ÇIKMAZSA ADAY OLDUĞUNU AÇIKLAYACAKTIR.AMA AKÇAABAT HALKI SEÇİM ZAMANI YOLLARIN YAPIMI VS İŞLEMLERİ ZAMANINDA YAPSAYDI TEKRAR RAHAT KAZANABİLİRDİ.KIŞ ÇIKMIŞ SEÇİM VAR YOL ÇALIŞMALARINA BAŞLAMIŞ YYEMEZLER BİR ÖNCEKİ SEÇİMDE AK PARTİ HARİÇ DİGER PARTİLİLER ONAOY VERMEDİMİ.... ŞİMDİ HEMEN HEMEN HEPSİNİN KUVVETLİ ADAYLARI BULUNMAKTA ÖNÜNÜ GÖRSE HEMEN ADAY OLACAK AMA ODA GÖREMİYOR .........
secmen
18 Ocak 2009 Pazar 19:58
yakişan
yahu be yorumcu kardeşim dıyorsunki herges kendi adayını one cıkarıyo sorada enbüyük başkan şefik bak kardeşim bende eski bir şefik ciyim ama artık mıyadı doltu tarihi gectı hangi partıyı hangi hükümeti arkasına alipda calişacak yapmayın makamlar insanlar faz gecilmez değildır bu şefik ne kadar ıyı biriki akçaabata hizmet edmek için ikdıdar partısını tercıh etmıyorda yüzde bir oyu olan partının adayı oluyo hizmetse gececğin iktıtar partısıne hizmet alacağin bakin bir şey daha şefiğin bu dönem ne yapdığına bir bakin birakin artık üç dönem oltu yeni isimler yeni jenorosyon yeni planlar yeni simalar akçabatı parıs yapsınlar şefik şefik sankı kimse bu işi yapamıyo akçaabatta adam kalmadı onun elindeki imkanlar başka birinin elinde olsaydı akçaabatın ünüverstesı akçabatım istıhtam sahaları akçaabatın şinikten gelecek suyu iş bankasını bölge müdürlüğü ve orada calişacak cok sayıda akççabatlı olurdu o ne yapdı iş işten gecdı iki yıllık ünüversteye verdım dıyo sabah nıhat üsta oyle cemil usta akşam korfez zaman kalirsa temel üsta bir sahil anlat anlat bitmiyo bunlar artık yemaz akçaabatlı akçaabata yakışanı yapar
gürkan
18 Ocak 2009 Pazar 13:07
SEFİK BEYİN SEVİNCİ KURSAGINDA KALDI
DORT SAAT SUREN SEVİNCİ KURSAGINDA KALDI...OSMAN PARLAYANLA OTURDULAR DORT SAAT AVUCLARINI OGUŞTURDULAR..HA TAMAM ISTE BU KADAR, BASARDIK DEDILER FAKAT OLMADIIIII...E NE OLACAK SIMDI...BASKA PLAN VARMI...OSMAN P.SIMDI OSMAN DIYADINI ARA VE BASKA BIR PLAN YAP...
fatsalı
18 Ocak 2009 Pazar 09:59
yahlış yaptı
daha bugünden ne yapacağı hakkında kesin kararlar alamayan başkan adayı ilerisi için maalesef hiçde güven vermiyor.sayın mahmut ustaoğlu ne yazıkki verdiği kararınarkasında durmayarak dik duruşsergileyememiş ve hem kendisine hemde akpartiye puan kaybettirmiştir.siyasette şefik türkmen den öğreneceği çok şeyler olduğunu düşünüyorum
GENERAL
18 Ocak 2009 Pazar 08:02
Tüm Yorumculara...
Tüm yorumcu kardeşlerime birşey hatırlatmak isterim...Herkes kendini en akıllı zannedip kendi adayını öne çıkarmanın hesabını yapıyor..önce karşıya atıyor,sonrada böyle olduğu için bizde şuna vereceğiz diye yorum yapıyorlar.İmei numaralarından da tespit edildiği üzere,bu arkadaşlara bir insana yakışır vakur içinde,delikanlı gibi fikrini beyan etmelerini tavsiye ederim.Direk adayının ismini vererek desteğini yazsın.ama kimse anlamıyor gibi davranıp,uyanıklık yapmasın çok komik ve zavallı duruma düşüyor.Herkes uyanmış ama bazıları uyuyor veya öyle zannediliyor.En büyük başkan ŞEFİK başkan...(işte böyle yazacaksınız)
Diğer Haberler
  • Akgün'den Referandum Teşekkürü17 Nisan 2017 Pazartesi 16:17