• BIST 106.474
  • Altın 151,840
  • Dolar 3,6440
  • Euro 4,3033
  • Trabzon : 14 °C

Üst Geçitlere Geçersiz Not

26.12.2012 10:45
Akçaabat Protokolü Üst Geçitleri Beğenmedi.
Üst Geçitlere Geçersiz Not

 

Kültürpark Erol Günaydın Sanat Merkezi'ndeki bir etkinliğe katılmak için Balıkhane ile Terminal arasında inşa edilen üst geçidi kullanan Akçaabat protokolü de, üstgeçidin işlevsizliğini bizzat müşahede etme imkânı buldu.

kulturpark-erol-gunaydin-sanat-merkezindeki-bir-etkinlige-katilmak-icin-balikhane-ile-terminal-arasinda-insa-edilen-ust-gecidi-kullanan-akcaabat-protokolu-de,-ustgecidin-islevsizligini-bizzat-musahede-etme-imkâni-buldu..jpg

Aralarında Kaymakam Abdul Rauf Ulusoy ve Belediye Başkanı Şefik Türkmen'in de bulunduğu protokol mensupları, üstgeçitte yanyana yürümekte zorlanırken, basamakların da sallanmasıyla tedirgin oldu. Bakalım protokolün bu yürüyüşü üstgeçidin eksikliklerini giderttirebilecek mi?

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Ay ışığı
28 Aralık 2012 Cuma 10:35
WAYBE YANLIŞMI OLDU
NEDİR SİZDEN ÇEKTİ,MİZ ..ANLAMK MÜMKÜN DEĞİL..KOYUN SÜRÜSÜMÜ GEÇEÇEK BU ÜST GEÇİTLERDEN...SANKİ BİR DERENİN ÜZERİNE YAPILMIŞLAR..SALLNIYORLAR ..OLMAYAN BİR ŞEYİ NEDEN YAPIYORSUNUZ ....AKÇAABAT DEMEN TAHDASIMI...YAZIK BU İNSANLARA..BAKIYORUM BELEDİYEMİZ,,KENDİ KANUNLARINI KOYUYOR ...ESAS OLAN KANUNLARA UYMAK YOK....HİÇMİ YOK BU ÜST GEÇİTLERİN KONTROLÜNÜ YAPAÇAK BİR ADAMISINIZ..VATAN TAŞ İTRA YAPTIMI HAKSIZ SİZ HEP HAKLI ÖYLEMİ....BU ZAMANA KADAR YAPILAN ÇALIŞMALARIN HİÇ BİRİ TAM ANLAMIYLA YAPILMIŞ DEĞİL....SADECE REKLAM YAPMAK GÜZEL ..
PAROLA
27 Aralık 2012 Perşembe 15:52
ÜS GECİT
beğenmedikleri şeye neden imza atıyorlar madem.
sabeş
26 Aralık 2012 Çarşamba 21:23
nasıl beğenilsin ki
inşaAllah daha iyisi olur
akcaabattr