• BIST 103.912
  • Altın 161,198
  • Dolar 3,9233
  • Euro 4,6062
  • Trabzon : 18 °C

Usman 3 Puan İstiyor

16.04.2009 13:58
Usman 3 Puan İstiyor
Hafta sonu Erzurumspor ile karşılaşacak olan Akçaabat Sebatspor'da genel kaptan Tayyar Usman, sahadan 3 puanla ayrılarak ligde kalmayı garantilemek istediklerini söyledi.

Usman, sitemiz muhabirine yaptığı açıklamada, Erzurumspor karşılaşmasının hazırlıklarını sürdürdüklerini belirterek, ''Bu maç bizim açımızdan son derece önemli. Henüz matematiksel olarak ligde kalmış değiliz. Taraftarımızın da desteğiyle, bu karşılaşmadan alacağımız 3 puanla ligde kalmayı garantilemek istiyoruz'' dedi.

Erzurumspor maçını kazanmaları halinde gelecek maçlarda genç sporculara daha çok fırsat vereceklerini ifade eden Usman, ''Maçtan sonra ligde kalan 3 karşılaşmada daha çok genç sporculara şans vererek gelecek yılın hazırlıklarını yapmaya başlayacağız. Akçaabat Sebatspor'un gelecek yıl hedefi Bank Asya 1. Lig olacaktır'' diye konuştu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
nicolitaymg
20 Nisan 2009 Pazartesi 05:40
filizayaa
bide filiza kardeş ben yönetim olmasa küme düşerdik demedim bu adamlar olmasa dedim bu adamlarda tayar abi başta olmak üzere yönetim den sayılı kişilerdirr.yoksa demin yazdığım kişiler gibi bu şenol başkan sebatspora layık bi başkan değil .taraftarın gönlünde taht kuran bi hocayı ve takımı çok zor durumda alıp olabildiğinin en üst seviyesine çıkaran bi hocayı bu takımdan kovan başkanı ben sebatsporun başında görmek istemiyorumm.madem taraftar ismail hocayı daha çok seviyor o zaman şenol başkan sen istifa et.taraftar ismail hocayı istiyo zoruna gittiyse başkan sen istifa etseydin .ismail hoca çok büyük ve saygı değer bi hocadır .kendisine sebatspora vermiş olduğu hizmmetten ötürü çok teşekkür eder, şükranlarımı bir borç bilirim saygılarımla..
nicolitaymg
20 Nisan 2009 Pazartesi 05:35
şenol ayvazz
ismail batur u bu takımdan gönderenlere lanet olsun ama .başta şenol ayvaz bu konuda çok büyük yanlışl yapmı8ştır.ismail hocanın hakkı yenmiştir o doğru başkanı ben savunmuyom aksine başkanın bu koltukta oturmasına bende karşıyım biz ismail hocayla beraber yürüdük bu yollarda taraftar olarak her deplasmanda peşindeydikk .ben tayar hocam için öle konuştumm .yönetimde çok iyi insanlar var ama başkan ne derse o oluyo maaleseff.benim savunduğum yönetimdeki bi kaç insandıı.yoksa filize kardeşşş sana katılıyorum bu konudaa.ben başkanı şiddetle kınıyorum başka bişi demiyorumm..
filize
17 Nisan 2009 Cuma 17:54
Vicdan meselsi!
Olaya bakın, bu yönetim olmasa sebat küme düşermiş! Hayret ile okudum bu yorumu. Hadi geçmişi bir ele alaım. Şenol Ayvaz'ın görev aldığı ilk dönemi. Borçlar, ligde alınan başarısızlıklar, çöküş vs. Bana Sebatspor'un Şenol Ayvaz döneminde yakaladığı başarıyı kim söyleyebilir sorarım. Herkes elini vicdanına koysun. Kulübü mahkemeye veren, gelirlerine el koyduranlar kimdir söyleyin. Gelelim bugüne. İlker Erdem iyi bir tercih ancak beklenen olmuyor, ardından Mehmet Salih Gül getiriliyor! Bakıldı takım kümeye gidiyor yollar ayrılıyor, İsmail hocam ocağına düştük. E hadi bakalım Batur dönemi başlıyor. Takım ligde kalmayı büyük oranda kabul ediyor ardından 'taraftar nasıl seni bizden nasıl daha fazla sever!' denilip gönderiliyor. (en azından biz taraftarlar yapılan açıklamalardan bu sonucu çıkarıyoruz) Şimdi ise Erzurum maçı geçilmeli. Bal gibi geçilir tabi, sıkıntı yok, stres yok, küme büyük ölçüde garanti. Hadi bu dönem bitti geçti, beni asıl ne korkutuyor biliyor musunuz? Bu yönetimin gelecek sezon adına planlar yapması!
nicolitaymg
17 Nisan 2009 Cuma 06:46
ymg
kardeş konuşuyon ama hep boşaa.bu adamlar olmazsa bu takım belkide küme düşerdi.bugün bu takımn ayakta kalıyosa bilki bu adamlar sayesindedir.tbrk tayar bey.aynen devam.gençlere yönelik tutumunuzda sizi tbrk eder bsşsrılarınızın devamını dilerizz
AKÇAABAT
16 Nisan 2009 Perşembe 14:56
sizin gibiler
sizin gibiler yüzünden sebat maç larına gitmiyorum kaybolun gidin bırakın tkm yakasını ...
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51
  • Akçaabat Derbisine Yakışmadı27 Mart 2017 Pazartesi 14:19
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55