• BIST 105.268
  • Altın 162,850
  • Dolar 3,9604
  • Euro 4,6498
  • Trabzon : 11 °C

Tütünspor'dan Tarihi İmza

27.01.2015 15:35
Hentbol 1. Lig ekibi Tütünspor Gürcistan’dan üç sporcu ile sözleşme imzaladı.
Tütünspor'dan Tarihi İmza

Hentbol Erkekler 1. Lig ekiplerinden Tütünspor hedefini play-off olarak belirledi. Ligde 18 puanla 4. Sırada yer alan yeşil - sarılılar Gürsistan’dan 3 sporcuyu renklerine kattı. Kulüp başkanı Fazıl Tuylü hedeflerinin süper lig olduğunu söyledi. Tuylu imza töreninde yaptığı açıklamada 2014 -2015 Sezon açılışında belirlediğimiz Hentbol de süper lig hedefimize ilk yarı itibarıyla ulaştıklarını belirterek” İkinci yarıda rakiplerimize ve hedeflediğimiz sonuca daha rahat ilerleyebilmek için mevcut kadromuza güvenmek ile  birlikte kadro derinliği oluşturmak için yakın komşumuz Gürcistan dan üç değerli oyuncuyu kadromuza kattık.Bu transferler camiamıza hayırlı olsun.Transferlerimiz  Kaleci  oyun kurucu ve  birde sol kanat oyuncusu. Bundan sonraki hedefimiz play-oflardan çıkıp ilk ikiye girip Akçaabat’ı ilimizin ikinci süper lig takımı olarak Tütünspor’u orda görmek istiyoruz” dedi.

Tütünspor, kulüp tarihindeki ilk yabancı sporcu olarak sözleşme imzalayan Iraklı Khıdesheli,Lexso Tsitelishvili, ile Zurıxo Sımowia Türkiye’de olmaktan mutlu olduklarını söylediler.Tütünspor’a katkı sağlayacaklarına inandıklarını kendilerine güveni boşa çıkarmayacaklarını söyleyen genç yetenekler Tütünspor’u süper lige çıkaracaklarını inandıklarını sözlerine eklediler.

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
seyisoğulları...
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:20
14:20
NE YAZDIM DA BANA HAKARET EDİLİYOR....KÜÇÜK DÜŞÜRÜCÜ..ŞAHIS HAKARETİ YOK..ELEŞTİRİYORUM......TERBİYESİZLİK HİÇ YOK...VE HEPSİNİ İADE EDİYORUM..DİYORUM Kİ....

Cengiz BÖLÜKBAŞI rumuzla yazana...lokalde herkes oyun oynar.... suç değil ki.. sporcusu..hocası..yöneticisi oyun oynar...hem sana ne...taraftar orada bıraktığı 10 lira ile kulüp yürüyor..HAKARET ETME..BÜTÜN YAZDIKLARIN SANA İADE... MİSLİSİYLE...ama asıl beni üzen bir yönetici sana "KAPAT KENEFİ DEMİYOR" ona darlanıyorum...DEMEKKİ KULÜBÜN SAHİBİ YOK...Hasan ÇELİK (Sağlıkcı) sana da duyurulur...
hentbolcu
02 Şubat 2015 Pazartesi 12:43
12:43
Takımlar 1980 perde 12 kişiyle sahaya cikardi simdi 16 kişidir kadrolar 1980 de değil 2015yilindayiz alöooooooooo
Cengiz BÖLÜKBAŞI
29 Ocak 2015 Perşembe 00:32
00:32
Mesleğim gereği çok edepsizlik gördüm çok izansızlık çok ahlaksızlık gördüm,gazeteciyseniz mutlaka bunlarla karşılaşırsınız fakat Tütünsopr yönetimine bu denli adapsızlığı edepsiliği terbiyesiliği hiç görmedim.Takım Trabzonspordan eski hala onun kölesi muamelesi yapılsınız diyorsun utanmadan arlanmadan. hentbol topunu görsen karakola koşacaksın keçi büyük çıkardı diye. Tartışmadan, yorumlamadan bi haber maşalık yapıyorsun yapıyorsunuz. Bir gün olsun orada ter dökenleri ziyaret ettiniz mi? sporcuların dinlenmesi gereken yerlede okey yada rıfkı oynamak harici geldiniz mi kulübe. Yeni gelenlere düşman gözüyle bakanlar siz değil misinz? Sayın başkana buradan seslenmek istiyorum Başkanım İT ÜRÜR İTOĞLUİTLER ÜRÜR(Bu arada mahkuketn tüm köpeklerden özür diliyorum) BU KERVAN YÜRÜR...
sami hoca
27 Ocak 2015 Salı 20:58
20:58
Ben sami seyis midem bulandi artik bari seyisogullari yazipta bizi lekelemeyin yahu ne biçim insansiniz
seyisoğulları...
27 Ocak 2015 Salı 18:29
18:29
HENTBOL.....Takımlar sahaya 10 saha oyuncusu ve 2 kaleci olmak üzere 12 kişilik kadroları ile çıkarlar..6 oyuncu, bir kaleci yer alır. Yani sahada 7 sporcu olacak...3 ü yabancı....Tütünspor, kulüp tarihindeki ilki yapmışmış.. !!!
aslında...yanlışlarına bir yanlış daha ekledi...Tütünspor sporcu konusunda TARLADIR..Yukarılara sporcu verir .. gururlanılır..ama yabancı sporcu transfer et...neye fayda..İddiadan alacağın 3 5 kuruş için Tütünsporu heba ediyorsunuz... bir kez daha anlaşılıyor ki siz bu işten anlamıyorsunuz... FUTBOLDA DA minik yavruları maça çıkarmıyorsun...neden TS almasın mış diye...böyle bir mantık var mı...Bunları size kim öğretiyor...bölgemiz takımlarında sebat ..söğütlü ayaklarının üzerinde durup.. nasıl karşı koyuyorsa sende anlatacak ve karşı duracaksın...AMA SEN YÖNETİCİNİN OĞLUNU TS VERİP SONRADA TS TARLAmızDAN ELİNİ ÇEK DERSEN..SANA YUH DERİM...imi kandırıyorsunuz....
Diğer Haberler
  • Akçaabat Tütünspor'da Galibiyet Sevinci02 Şubat 2016 Salı 12:36
  • Tütün'den Süper Başlangıç31 Ocak 2016 Pazar 22:46
  • Türkiye Kupası son 16 turu sonuçları19 Aralık 2015 Cumartesi 13:39
  • Tütünspor Kendine Geldi28 Kasım 2015 Cumartesi 23:08
  • Tütünspor'da İstifa Depremi31 Ekim 2015 Cumartesi 14:37
  • Akçaabat Tütünspor Turladı12 Eylül 2015 Cumartesi 12:19
  • Hentbolda Fikstür Çekildi01 Ağustos 2015 Cumartesi 00:46
  • Tütünspor'da Kongre Heyecanı25 Temmuz 2015 Cumartesi 12:49
  • Resmen Süper Lig’deyiz22 Temmuz 2015 Çarşamba 16:59
  • Akçaabat Tütünspor Hentbol takımı süper ligde.11 Temmuz 2015 Cumartesi 11:47