• BIST 116.856
  • Altın 160,984
  • Dolar 3,7699
  • Euro 4,6154
  • Trabzon : 10 °C

Türkmen'den Açıklama

15.01.2009 08:00
Türkmenden Açıklama
Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, seçmenleri ile görüşmelerinin devam ettğini söyledi

Akçaabat Belediye Başkan adayı olacağını açıkladı. Türkmen, "AK Parti hem Akçaabat'ta hem Trabzon'da benim ismimi ankete koydu. AK Parti’nin iç işleyişi o. Sadece benim değil başkalarının da ismini koydular. İlgim olan konular değil bunlar. Ben şöyle yorumluyorum: Demek ki benim hem Akçaabat'ta, hem de Trabzon'da iyi bir potansiyelimiz var, halkın gözünde iyi bir yerimiz var. Ben böyle yorumluyorum" dedi.

Anavatan’dan tekrar Akçaabat Belediye Başkan adayı olacağını söyleyen Türkmen, "Kendi çalışmalarımı Akçaabat için sürdürüyorum. Vatandaşla temas halindeyim. Bizim muhatabımız seçmendir, vatandaştır. Oyu verecek olan onlardır. Onunla meşgulüm şu aşamada. Partimle ilgili de bir sıkıntım yok. Ben, benim güçlü olduğumu biliyorum. Vatandaşın desteğinin büyük oranda sürdüğünü biliyorum" sözlerini kaydetti.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
hülya
19 Ocak 2009 Pazartesi 19:20
chp
CHP belediye baskan adayını gönülden kutluyorum .35 yıl memuriyet hayatından sonra tekrar yuvasına dönmesine çok seviniyorum kendisine basarılar diliyorum .kazanması akç. halkı için yararlı olacaktır
nazlı
19 Ocak 2009 Pazartesi 19:16
sikayet
CHp\'nin acıkldıgı adayın basarılı olacagına inanıyorum .oylarımız onundur .sahilimize güzel bir düzenleme yaptı evet . 4 tane çok güzel lüks restorant var . ama bu çalışmadan nedense akç. halkı yararlanamıyor ... cafe die acılan yerimisde lokanta yapılıyor . cafeye izin verildigi halde orası suanda lokanta işlevi görüyor.sayın sefik türkmen suana kadar hangi fakir ögrenciye burs verdiniz acaba ???
ahmet
17 Ocak 2009 Cumartesi 16:08
yaylacık
sayın başkan lütfen yaylacıkta ne yapıldı sölermisiniz fen işlerinini yaptığı asfaltı bi kontrol edermisiniz mühendis gözüyle bir bakın bakalım oluyormu.her dönem seçime doğru asfalt yapıyorsunuz sonra 5 yıl yine uğrama böle hizmet olmaz sayın başkan.
yenimahalle
17 Ocak 2009 Cumartesi 07:46
olmaaaaz
yani devamlı şefik türkmen mi başkan olacak.akçaabat ta daha kapasitesi yüksek hiç mi kimse yok soruyorum arkadaşlar.başkanlık bir meslek değildi.demek ki insanlar yaşlandıkça daha iyi düşünüyorlar,tıp yalan olmuş.bunu akçaabatta görebilirsiniz.yani duruş çok önemli başkan çok önemli.akçaabattan taşımmıştım,artık hiç gelmemeyi düşünüyorum.
yaylacıklı
16 Ocak 2009 Cuma 17:37
cevap
sayın hasan bey başkanın yaylacıkta oturduğunu biliyom adnan menderes caddesini kullanıyor.yani sahilde takılıyor.arka taraflara takılmıyor.kireçhane köprüsünden girip yayla sokaktan bir çıksa görecek yaptığı yanlışları.
Diğer Haberler
  • Çelik'ten Farklı Açıklamalar29 Kasım 2017 Çarşamba 13:13