• BIST 105.026
  • Altın 162,827
  • Dolar 3,9195
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 6 °C

Türkmen, Yüksekokulda

12.03.2009 15:10
Türkmen, Yüksekokulda
Akçaabat Belediye Başkan Adayı Şefik Türkmen KTÜ Akçaabat Yerleşkesini ziyaret etti.

Akçaabat Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkan Adayı Şefik Türkmen, İlçemizde eğitim-öğretim hayatına başlayan Karadeniz Teknik Üniversitesi’ne (KTÜ) bağlı Trabzon Meslek Yüksek  Okulu’nu ziyaret etti.

Trabzon Meslek Yüksek Okul Müdürü Yrd.Doç. Dr. Veysel ATASOY tarafından kabul edilen Başkan Türkmen, Müdür Atasoy ile bilgi alışverişinde bulundu.

Başkan Türkmen ve beraberindeki belediye meclis adayları okulu gezerek öğrenciler ile de bir süre sohbet ettiler.

 

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Kahraman Kutlu
13 Mart 2009 Cuma 17:00
Önceden gitmeliydin
Daha o okul inşaatı yapılmadan önce.. Çünkü onlarca öğretim üyesi Aracı olan onlarkca öğrencinin araçlarkı nereye park edilecek. Düşünen olmadı tabi. O okulun altı komple otopark yapılacaktı. neden yapmadınız. Neden izin verdiniz sayın başkan.
Sahip çıkın şu Akçaabat a. Gerçi sahip çıkmaya çalışanları da kolay harcıyorlar ya..... neyse. yine de seviyoruz Akçaabatı ve Akçaabatlıyı. sevgiler.
GERÇEKÇİ
13 Mart 2009 Cuma 14:12
LÜTFEN DOĞRULARİ SÖYLEYELİM
kardeşim diyorsun ki sanki sen mi diktin o binalarida oraya gidiyorsun!!!peki o binalari kim belediyeye kazandirdi ve onlarin meslek yüksek okul yapilmasini kim sağladi şefik türkmen bu gerçeği art niyetli olarak görmezden gelip iş olsun diye laf söylüyosun yakişmiyo yakişmiyo.......!hem dürüst hem çalişkan hem ilkeli adam şimdide iktidar partisine
geçti ki daha güçlü bişekilde allahin izniyle seçimden sonra kaldiği yerden hizmete aynen devam edecek...........
aliterso
13 Mart 2009 Cuma 13:24
yanlız adam
sevgili başkan sen ekibine cidden inanıyomusun?
şaban
12 Mart 2009 Perşembe 21:15
uttandım
Biz gercek baskan istiyoruz belediyenın gizli ortak iş adamları tarafından yönetilen bır beledıye istemıyoruz..
cavit elektronık
12 Mart 2009 Perşembe 18:43
cavit elektronık
sayın başkan biraz daha insanlara karşı sıcak ve sempatik olursanız iyi olurrr benim fikrim bu tabiki...insanların tepkileri hep bu konuda yapılanları taktir ediyorlar ama tavırlar hoşlarına gitmiyor ve negatif düşünceler ortaya çıkıyor...akp rüzgarını arkanıza aldınız ama yinede çok dikkatli olmak lazımmm....SAYGILARRRRR.....ZORAKİDE GÜZELLİK OLMAZZ TABİKİİİ???????????
Diğer Haberler
  • AK Parti'de Görev Dağılımı10 Ekim 2017 Salı 21:26