• BIST 109.330
  • Altın 155,771
  • Dolar 3,8638
  • Euro 4,5501
  • Trabzon : 22 °C

Türkmen, " Yapamadığımız Bir şey Var O da..."

03.02.2016 08:15
Türkmen, " Yapamadığımız Bir şey Var O da..."
Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, "Her şeyi Yaptık Yapamadığımız Bir şey Var O da..."

akcaabathaber.com ÖZEL HABER

Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, “bölgede kar ile en başarılı çalışmayı yapan belediyeyiz” dedi.

Başkan Türkmen Belediye Meclisi toplantısında meclis üyelerini karla mücadele hakkında bilgilendirdi. Türkmen konuşmasında, son 30 yılın en fazla kar yağışına şahit olduklarını ve karla mücadelede başarılı bir çalışma yaptıklarını belirtti. Türkmen “Biz meteorolojin yaptığı açıklamalar ile hazırlıklarımıza başladık. Arkadaşlara kar mücadelesi yapacak makinelerimizin hepsi faal olsun, hiç arızalı makinemiz kalmasın dedik ve öyle hazırlandık.   Karla mücadelede tüm araçlarımızı an be an araç takip sistemiyle takip ettik. İlk günden itibaren 22 adet iş makinemizi sahaya sürdük. 2 adet kiralık araç aldık. 4 tane araç ise Büyükşehirden geldi. Toplam 28 iş makinesi sürekli sahadaydı” dedi.

Öncelikle ana yolları açmaya çalıştıklarını belirten Türkmen “Karla birlikte herkes kendi yolunun açılmasını ister. Ancak biz öncelikle ana yolları açtık. Önceliği hasta olan yerlere verdik.  Özellikli diyaliz hastalarına öncelik verdik. Bölgemizde çok sayıda diyaliz hastası var. Gece saat 2’de 112’den beni aradılar. Hasta var ve çıkamıyoruz diye. Hemen iş makinelerimizi o bölgeye sevk ettik ve hastayı ambulansa ulaştırdık.  Biz bu şekilde çalıştık. Yeri geldi ben araziye çıktım, yeri geldi diğer arkadaşlarımız araziye çıkmıştır” dedi. Akçaabat Belediyesi’nin çok başarılı bir çalışma yaptığını ifade eden Türkmen “ Biz Akçaabat Belediyesi olarak çok başarılı bir çalışma yaptık. Yapamadığımız bir şey varsa o da reklamımızı yapamadık.  Bu kadar çalışmayı görmemek, o çalışmayı yapan arkadaşların emeklerine yazık olur. Gece gündüz çalışan, gecenin bir yarısı Ağaçlı’nın başından hasta alınmasına yardım eden arkadaşlarımızın emeklerine haksızlık etmiş oluruz” dedi.

Başkan Türkmen, yapılan çalışmada emeği geçen işçilere, müdür ve daire amirlerine ve Büyükşehir Belediye Başkanına katkılarından dolayı teşekkür etti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Bekir
09 Ağustos 2017 Çarşamba 10:39
10:39
Herşeyi yapmışlar mı yuh. Akçaabat da ne yayaların yürüyecegı kaldırım var nede araçların gideceği yol. Yolları otopark yaptılar bir kısmın daı dolmuş durağı kalanlarıda taksi durağı sonuç akçaabat için rezillik
MUAMMER Doğan
29 Mart 2017 Çarşamba 15:23
15:23
Herşeyi yaptılar ama yollar, mahalle aralarında otopark olmuş,biotopark yapamadılar.
misafir
27 Aralık 2016 Salı 13:38
13:38
ula herkes hasta başta sen bırak git makam şoförünüde al beraber gidin daha gelmeyin...
Gerçek AKÇAABATLI
11 Ekim 2016 Salı 14:30
14:30
En hayırlısı bırakıp gitmendir zaten yapacağını yaptın bir pelitliye bak bir de Akçaabat belediyesine yahu şu kadınlar pazarının hali nedir sen gidemiyorsan yardımcılarınız ve kaliteli fakülteler bitiren müdür ve yardımcılarınız gidemiyor mu zira belediyenin araçları onların altında gece gündüz Gerçek AKÇAABATLI
Sinan üçüncü
23 Temmuz 2016 Cumartesi 10:12
10:12
Birak bu işleri sayın başkan ne yaptin allahıni seversen bi seçime 1 hafta kala istiklal caddesini kaldirim yap yaptığın da bi bok olsa 2 araba geçtimi mafoluyo ondan sonra seni bulana aşk olsun...
Diğer Haberler
  • Bugün Vefat Edenler15 Aralık 2017 Cuma 08:51
  • Mevlana Haftasında 2 Etkinlik14 Aralık 2017 Perşembe 15:57
  • Horoncular Gözde14 Aralık 2017 Perşembe 15:53
  • Güzel Bir Minik Yürek14 Aralık 2017 Perşembe 10:25
  • Seracılık Eğitimi Başladı13 Aralık 2017 Çarşamba 17:41
  • AK Parti Kurumlarda13 Aralık 2017 Çarşamba 17:20
  • İptal Söz Konusu Değil13 Aralık 2017 Çarşamba 15:39
  • Elazığ Dağlarında Köfte Ziyafeti13 Aralık 2017 Çarşamba 15:17
  • Akçaabat'ta Kaza 1 Yaralı13 Aralık 2017 Çarşamba 14:59
  • Akgün'den O proje İçin Açıklama12 Aralık 2017 Salı 14:07
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Akçaabat Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0462 666 0 444 0545 663 0 444 | Faks : 0462 666 0 444 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
    ");