• BIST 105.026
  • Altın 162,753
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

Türkmen Partililerle

23.01.2009 21:01
Türkmen Partililerle
AK Parti Akçaabat Belediye Başkan Adayı olan Şefik Türkmen Cumur, Aykan ve Çavuş ile birlikte.

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından Akçaabat Belediye Başkan Adayı olarak açıklanan Şefik Türkmen ile Milletvekilleri Mustafa Cumur ve Asım Aykan, ismi AK Parti'den Akçaabat Belediye Başkan adaylığı için geçen Cevat Birinci, Yıldızlı Belediye Başkanı Yahya Tarakci ve İlçe Başkanı Osman Çavuş ile yemekte bulundu.

Birlikteliğin mimarı olarak bilinen ve Türkmen'in AK Parti'ye katılmasında önemli rol oynayan Adnan Topsakal'ın neşeli olduğu gözlendi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Hamza Yeşilli
27 Ocak 2009 Salı 19:14
rezalet
ANAP'lılar ANAP'ı yediler,şimdi sıra AKP'de herhalde bakalım AKP seçimi kaybettimi hangi partiye geçecekler,yukarıdaki kare tam bir rezalet...!
kaptan
26 Ocak 2009 Pazartesi 23:58
sedat topsakala
sayın topsakal herhalde kendini ulema zannediyor olacakki tüm yorumcular için yorum yapmış.şunu söyleyebilirim kendini akçaabatlı farzeden çoğu kişiden çok daha fazla akçaabatlıyım.bunu tüm yaşantım boyunca kanıtlamış biri olarak akçaabatımın kazanmasını istiyorum.kim kazanırsa kazansın yeterki akçaabat kazansın.zoruma giden şu sevgili hemşerim.geçen seçimde akçaabatta akp kazanırsa çok şey kaybedersiniz diye oy isteyenler şimdi nasıl akp ye geçiyorlar.sakın ola devir değişti demesinler.çocuk değilim.
Sedat TOPSAKAL
25 Ocak 2009 Pazar 23:51
Eleştiriye değil eleştirene bak !
Belediye seçimlerinde yapılan yanlışlıklar yada kişilerin değiştirdiği partiler değil aslında bizim sorunumuz. Bizim sorunumuz inatçı ve bağnaz yaklaşımlarla ilgilidir. 30 dan fazla yorum okudum fakat hiç birinde gerçekçi bir bakış göremedim ki şuan internet kulanabilecek düzeydekiler bu kadar düşünmeden oy kullanmaya gitmeyi düşünürken, bu kişilerin fikirlerini paylaşan daha alt düzeydekiler ne yapmalı. Ben Şefik Türkmeni yada AKP eleştirebilecek düzeyde olabildiğime inanmıyorum, sizlerinde olamayacağına inanıyorum. Belediyecilik nedir, parti nedir, partinin iç tüzüğü nedir, partiler nasıl idare edilir ? Bunların kaçını biliyor acaba eleştirel gözle bakanlar. Reelist olalım ki doğru tercih yapalım. Meyve veren ağaç her zaman taşlanır, ama yinede o ağacın meyvesinden vazgeçilmez. Umut ediyorum ki bu seçim Akçaabat için hayırlı olur. İnsnanımız içinde ....
ERDEM BİRİNCİ
25 Ocak 2009 Pazar 18:08
HOŞGELDİN
SAYIN BAŞKANIM ARAMIZA HOŞGELDİNİZ ,SİZİN GİBİ BİRİYLE AYNI ÇATI ALTINDA ÇALIŞMAK MUTLULUK VERİCİ,...DURMAK YOK YOLA DEVAM GENÇLK KOL SEÇİM İŞLERİ BASKANI ERDEM BİRİNCİ HELVACI MERKEZ TAKILMAZ HERKES
RASIM ÖZTÜRK
25 Ocak 2009 Pazar 13:05
TEBRIK
SEFIK TÜRKMENE DE BU YAKISIRDI GÜZEL OLMUS HIZMET SEVDASI NERDEYSE O DA ORAYA KOSMUS KENDISIDE ZATEN HIZMET SEVDALISI TAS YERINE OTURMUS HAYIRLI OLSUN SEN RAHAT OL AKCAABAT SANA DEVAM DIYECEK
Diğer Haberler
  • AK Parti'de Görev Dağılımı10 Ekim 2017 Salı 21:26
  • Çelik İl Yönetimine Geçti03 Ekim 2017 Salı 09:41
  • MHP'de Yeni Dönem29 Eylül 2017 Cuma 18:32
  • Adaylıktan Çekildi22 Eylül 2017 Cuma 12:08
  • Akgün İstifa Etti15 Eylül 2017 Cuma 10:27
  • Vicdanlara ipotek konuldu06 Haziran 2017 Salı 23:27
  • Akgün'den Referandum Teşekkürü17 Nisan 2017 Pazartesi 16:17
  • Sedye İle Oy Sandığına16 Nisan 2017 Pazar 15:33
  • AK Parti Mitinginden Akılda Kalanlar14 Nisan 2017 Cuma 23:12
  • Akçaabat Soylu İle Coştu14 Nisan 2017 Cuma 15:31