• BIST 107.478
  • Altın 151,228
  • Dolar 3,6615
  • Euro 4,3022
  • Trabzon : 18 °C

Türkmen, Partilier ile Buluştu

30.01.2009 00:04
Türkmen, Partilier ile Buluştu
Ak Parti Akçaabat Belediye Başkan Adayı Şefik Türkmen, partiler ile sabah kahvaltısında bir araya geldi.

 

23 Ocak’ta Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyib Erdoğan tarafından Ak Parti  Akçaabat Belediye Başkan Adayı olarak açıklanan Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen açılamadan sonra 25 Ocak'ta ilkez parti binasına kahvaltı için gitti.

Ak Parti Trabzon Milletvekili Mustafa Cumur, İlçe Başkanı Osman Çavuş ve çok sayıda partilinin hazır bulunduğu kahvaltı sonrası parti teşkilatının internet adresinden yapılan açıklamada “karşılıklı olarak birlik ve beraberlik mesajları verilmiş  29 Mart 2009 Mahalli İdareler Seçimi’nde el ele, omuz omuza birlikte çalışılacağı ve  Akçaabat için daha iyi hizmetler yapılacağı dile getirilmiştir” denildi.

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
yasinmrkl
03 Şubat 2009 Salı 16:47
kolkola
Sayın başkan (sayın kelimesi mecaz anlamdadır benim için şefik TÜRKMENİN HİÇBİR SAYINLIĞI KALMAMIŞTIR) GEÇEN SEÇİM HAKARET EDİP SUÇLADIĞIN İNSANLARLA AYNI MASAYA OTURUYORSUN BİRDE BU YETMEZMİŞ GİBİ BİRDE YALANDAN BİR GÜLÜMSEME TAKINIYORSUN AKÇAABAT HALKINA İHANET ETTİN GÜN GELİR DEVRAN DÖNER ONLAR SENİ AKPNİN KAPISINA KOYAR BVİZE ÇOK YANLIŞ YAPTIN
muzaffer
03 Şubat 2009 Salı 06:09
ak parti
bundan onceki secimi hatirlayin,sefik bey den acaabati kurtaracakti ak parti yonetimi,sefik bey hakkinda soylemedikleri kalmamisdi,simdi sefik bey ak pardide.sefik beye soylenecek sozum cok,sizin ak pardiye ihtiyacniz yokdu,halk sizi biliyordu,eger iki sene once ak partiye girseydiniz sizi anlardim,amasimdi,guvenirliliginizi kaybetdiniz belki secilirsiniz,ama kisiliginiz hep tardisilacakdir.akcaabat halkina sesleniyorum,belediye seciminde partinizin etkisi aldinda kamayin,durust insanlari,seciniz,oy namustur menfate cikarci kislere oy vermeyin,cunku bu kisiler senin oyunla secildigi zaman,ilerde yine baska dallara kayacaktir.tas yerinde agardir.
göktepe
31 Ocak 2009 Cumartesi 20:18
KİM KİME GECTİ HALA ANLAMIŞ DEĞİLİM
Gecenlerde akçaabatta gezerken vatandaşın biri akp li bir arkadaşa aynen şöyle dedi hayırlı olsun şefiğe gecmişsiniz şaşırdım ve güldüm sonra sakin bir kafayla düşününce baktımki gercekten doğru ..........
ekremer
31 Ocak 2009 Cumartesi 11:22
ÇOK ŞÜKÜR
ARTIK AK PARTİ İÇİN KİMSE BELEDİYE BAŞKANLIĞINI ALAMADI DİYEMEZ. İKİ AYLIĞINADA OLSA AKÇAABTTA AK PARTİ İKTİDAR OLMUŞTUR.ÇOK ŞÜKÜR.
cavit elektronık
31 Ocak 2009 Cumartesi 09:00
cavit elektronık
zoraki gülmeler...allah kolaylıklar versin???????????bu tablodan sonra kazanmak kaybetmenin bir anlamı kalmadı benceeeeee??????????
Diğer Haberler
  • Akgün'den Referandum Teşekkürü17 Nisan 2017 Pazartesi 16:17