• BIST 108.489
  • Altın 152,547
  • Dolar 3,6704
  • Euro 4,3242
  • Trabzon : 16 °C

Tekel Binasını Oyluyoruz

19.01.2008 10:39
Tekel Binasını Oyluyoruz
Akçaabat şehir merkezinde bulunan eski Tekel binası sizce ne olmalı?anketimize katılın.

Son günlerin en tartışmalı konularından birisi olan Akçaabat Belediyesine ait eski tekel binalarından sonuncusunun Otel olması hususunda bir anket düzenlemiş bulunmaktayız.Anketimiz. 19 Ocak saat 11 de başlayıp 03 Şubat 2008 saat 24'e kadar devam edecektir. Ankete sağ bölümden katılabilirsiniz.
Anketimize katılmanızı bekliyoruz.

Yorumlar
asım bilen
05 Şubat 2008 Salı 23:17
BİLEN
Belediye başkanımız bizden daha iyi bilir.NEDERSE ODUR...
Veysel Karani Yılmaz
21 Ocak 2008 Pazartesi 17:09
Ekonomik yön
Tekel binasının üniversite yapılması,ekonomik yönden can çekişen esnafımıza büyük bir gelir kaynağı ve şu anki durgunluk ve kapanma noktasına gelen iş yerlerine ilaç olacaktır.otelin ilçe ekonomisine ne gibi faydası olur.üniversitenin öğrenci sayısını günlük harcamalarla çarpın ve ilçemize günlük girecek olan parayı siz hesap edin.saygılar
Ahmet aktepe
21 Ocak 2008 Pazartesi 08:20
Tekel Binası
Bana göre tekel binalarının işyerine haline getirilmesi daha uygun olacaktır. Bazı arkadaşların fakülte yapılsın demesi yanlıştır. Zaten Eğitim Fakültesi 15 dakika ötede. Üniversite denilen kurum her yerde olmaz. hele hele şehrin içerisinde olmaz. Hani bahçesi nerede. Öğrenciler sokaklarda mı gezecekler. En güzeli ve en yakışanı belediye tarafından iş merkezi haline getirilmesi bina eski ve kullanılamayacak durumda ise yine yıkılarak yerine daha modern ve çağdaş iş merkezi inşa edilmesidir. selam ve saygılar...
kirazlı@hotmail.com
21 Ocak 2008 Pazartesi 08:10
tekel
Bir eğitim kurumu olmasını çok isterdim fakat fırsatçılara gün doğar çünkü zaten zor durumda olan memurun kirası ikiye katlanacak inanmasanız zamanı geldiği zaman bakarsınız,bence alış veriş merkezi olsun
hasan V
20 Ocak 2008 Pazar 23:40
ne olursa olsun
Bakin bir is yapilacagi zaman bunun en az 50 yillik planlamasi yapilir.olay tamamen teknik yönden incelendikten sonra neler yapilabilecegi ortaya konur ve ondan sonra halk veya kimse bilgilendirilir.Bizde olaylar sanki bir deli kuyuya tas atmis 100 akilli o tasi cikaramiyor seklinde yürüyor.Orada yorum yazan arkadas kimse eline kafasina saglik azicik bu isleri yapan sehir planlamacilarina yada avrupada gidin görün yada ben simdi daha baska bir sey diyorum asyadan gidin görün dünyanin artik en modern sehir planlamalari oralarda yapiliyor.
olayin ekonomik sosyal cevre bilmiyom baska ne kadar yönleri varsa masa üstüne konulup ondan sonra ne yapilacaksa o yapilmali
herkes bir sey diyor bende kafadan atiyorum orasi hicbirsey yapilmasin yani bumudur??
Akcaabat ta baska bir yer daha yok o sekilde bos olarak ,üniversite yapilmasi akillica bir olay disarda oraya gelcek insanlarla etkilsim artar da belki su cahil halkimiz biraz kendini gelistirir baska ne diyim canim insan olmayi ögrenemedigimiz spürecee oraya altin yumurtlayan tavuk ciftligi kursak bile bir sey olmayacaktir
ondan yazdim en basta ne olursa olsun diyeeeeeee hadi kolay gelsinnnn
Diğer Haberler
  • Yabancı Öğretmenler27 Ekim 2008 Pazartesi 10:00