• BIST 106.843
  • Altın 142,689
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • Trabzon : 25 °C

Tekel Binası Otel Olacak

20.09.2007 12:00
Tekel Binası Otel Olacak
Akçaabat merkezindeki Tekel binası Otel olarak kullanılma kararı alındı.

Akçaabat Belediye Meclisi aldığı en son yaptığı toplantıda Akçaabat merkezinde atıl durumda bulunan Eski Tekel Binasını görüştü.
Toplantıda, Tekel’den devralınan sahil kesimindeki binanın, Yapılan müzakere sonucunda 4 ya da 5 yıldızlı bir otel yapılması konusunda görüş birliğine varıldı.Özel sektöre verilmesi plamlanan binanın 3 yıllık kirasının peşin tahsil edilmesine ve kira müddetinin 15 yıl olmasına da kararverildi.

Akçaabat Tekel binası için il dışından bir girişimcinin ise nabız yokladığı öğrenildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
muzeyyen
17 Haziran 2009 Çarşamba 12:29
HARİKA OLUR!!!
akçaabatımız da ne yazıkki doğru düzgün bir otel yok. böyle bir otelin kazandırılması çok güzelll!!!
Sedat TOPSAKAL
27 Ekim 2008 Pazartesi 14:18
Liyakat
Akçaabatın sahil kesiminde bir otele ihtiyacı var açıkçası. Fakat söylenildiği gibi akçaabattaki otellerin zamanla farklı amaçlara yönelik kullanıldığı bilinen bir gerçek. Onun için bu yönde mantıklı düşünüp daha istihdamı yüksek bir iş imkanı oluşturabilecek bir amaçla kullanılmasını bekliyorum. Saygılarla ..
ONURAY BOGOCLU