• BIST 105.026
  • Altın 162,753
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

Takıma Takviye Planları

09.08.2008 09:17
Takıma Takviye Planları
Ligin ilk maçını deplasmanda Erzurumspor ile oynayacak olan Akçaabat Sebatspor Nevşehir Avanos'ta çalışmalarını yoğun bir tempoda devam ettiriyor.

Ligin ilk maçını deplasmanda Erzurumspor ile oynayacak olan Akçaabat Sebatspor Nevşehir Avanos'ta çalışmalarını yoğun bir tempoda devam ettiriyor.

Günde çift idmanın yanı sıra oynadığı hazırlık maçları ile lige hazırlanan Kırmızı- Beyazlılar önceki gün Etimesgut Şekerspor ile oynadığı maçı 2-1 kaybetmişti. Kırmızı- Beyazlılar rakibi karşısında oynadıkları futbol ile lig öncesi umut vermezken Başkan Şenol Ayvaz Takımın günde çift idman ile birlikte sık, sık turnuva maçı oynadığını belirterek” Etimesgut Şekerspor maçında futbolcularımızın yorgun olduğu gözlendi. Ama yorgun olmalarına rağmen gayrette gösterdiler. Ancak sahadan 2–1 mağlup ayrıldık” dedi.

Eksikleri Tespit Ettik
Ayvaz, “Tabi bu maçlarda alınan sonuçlar önemli değil. Önemli olan oynanan futbol takımın mücadele gücü, inşallah lige hazır bir şekilde gireceğiz” diye konuştu. Başkan Şenol Ayvaz Etimesgut Şekerspor maçından sonra Teknik Direktör İlker Erdem ile oturup konuştuklarını ve gerekli olan raporu detaylı bir şekilde aldığını da belirterek” Hocamızla gerekli görüşmeleri yaptık. Eksik olan mevkileri tespit ettik. İnşallah onları da bir iki gün içerisinde takıma takviyelerimiz olacak. Hocamız transfer konusunda bize mütevazi davranıyor. Stoper ve bazı mevkilere oyuncu istedi. Bizde tespit ettiğimiz oyuncularla Cumartesi ve Pazar günü görüşeceğiz” diye konuştu.

Günebakış

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Selim Güventürk
10 Ağustos 2008 Pazar 08:31
Bırakın bu işleri
futbol lafla oynanmıyor..artık çağ değişti..adam gibi adam olmazsan gerçek hayatta da yoksun, öbür hayatta da..bırakın bu birlik beraberlik mesajları vermeyi...yıllardır biz kime veriyoruz..????
TAYFUN BOZKURT
10 Ağustos 2008 Pazar 00:03
BİRLİK OLMANIN ZAMANI GELMEDİMİ
Evet artık birlik olmanın zamanı gelmedimi.nedir bu muhalefet sizzz...akcaabatlılar.yetmedimi bu kavganız takımı ne hale getirdi.ayıp yaa..bırakın bu kördövüşünüde artık adam gibi takımınıza sahip cıkın,sebat kimsenin oyuncağı değildir..aynaya bakın ve şunu söyleyin..ben sebat için ne yaptım....cıkın sebat icin birşeyler yapın ..gidin bir kombine bilet alın,gidin kulüpdeki insanlara sorun ben ne yaparım diye ancak kavgayı bırakın....yeter artık..tarihinize ,kulübünüze sahip cıkın.göreve gelen insanlara destek olun.size yakışanı yapın.çünkü sebatın dostu yine sebatlıdır..
OĞUZHAN BABUŞCU
09 Ağustos 2008 Cumartesi 23:55
HAYIRLI OLSUN
Hayırlı olsun yeni yönetim,şimdiye kadar olan yönetimlerin hepsini gördük herkes dedikoduyu bırakıp destek olursa başarı gelir,başka sebat yok,bu takımın sahıbıde akcaabatlıdır,yönetiminize ve takımınıza lütfen sahip cıkın,zaman birlik zamanıdır,dosta,düşmana karşı bir olalım,diri olalım,akcaabata ve akcaabatlıya yakışır gibi davranalım.şimdi dostları tanıma zamanıdır,çıkın ortaya ve yönetiminize destek olun çünkü sizler asil insanlarsınız,asaletinizi şimdi ortaya koyun,saygılar.HAYIRLI OLSUN,ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.
Selim Güventürk
09 Ağustos 2008 Cumartesi 15:33
SELAMİ BAŞKAN
Selami Başkan gibi bir adam bu klübe bir daha gelmez..adamı futbola küstürdünüz be..yazıklar olsun
Selim Güventürk
09 Ağustos 2008 Cumartesi 15:15
SELAMİ BAŞKAN
Ahhhh...Selami Başkan nerdesin....bu takımı bir tek yine sen kurtarabilirsin..ama yerinde olsam ben de dönmezdim..çünkü bu kadar çakal ordusunun içinde ben de dayanamazdım..1. lige çıkarttın sebatımızı..şampiyonluklar yaşattın..ama sonra ne oldu, para hırsızları takımı bu hallere düşürdü...senden sonra gelen bütün yönetimleri Allah la başbaşa bırakıyorum..
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51
  • Akçaabat Derbisine Yakışmadı27 Mart 2017 Pazartesi 14:19
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55