• BIST 108.434
  • Altın 151,670
  • Dolar 3,6580
  • Euro 4,3278
  • Trabzon : 16 °C

Söğütlüde Kaza 1 Ölü

29.05.2008 00:19
Söğütlüde Kaza 1 Ölü
İlçemizin Söğütlü Beldesi'nde meydana gelen trafik kazasında henüz 4 yaşındaki bir çocuk hayatını kaybetti.

     İlçemizin Söğütlü Beldesinde meydana gelen trafik kazasında henüz 4 yaşındaki bir çocuk hayatını kaybetti.

     Alınan bilgiye göre; Söğütlü Beldesi'nde meydana gelen olayda, O.Z.Sandıkçı Yönetimindeki 61 S 3043 plakalı minibüs Doğukan Kuleyin'e çarptı. Kaza sonrası yaralı olarak hastaneye kaldırılan Doğukan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayark hayatını kaybetti.

     Olay ile ilgili soruşturma sürüyor.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Nagihan Yaldiz
15 Haziran 2008 Pazar 18:59
cok aci
haberi akcaabattaki akrabalardan ogrendim sonra internette okudum cok uzuldum ailesine bassagligi diliyorum nedense bizim ulkemizde bu tur kazalar cok yasaniyor artik son olsun diliyorum ben de yakinimi kazada kaybettim cok ama coook aci bisey allah kimselere yasatmasin mekani cennet olsun kucuk dogukanin
gamze
02 Haziran 2008 Pazartesi 09:51
bu da bızım adımıza
HERKESE BAŞ SAĞLIĞI DILIYORUZ.ADEM KULEYIN'E OZELLIKLE BAŞ SAĞLIĞII DILIYORUZ.
levent kuleyin
01 Haziran 2008 Pazar 22:43
doğukanıma