• BIST 106.825
  • Altın 146,023
  • Dolar 3,5179
  • Euro 4,1308
  • Trabzon : 26 °C

Sivrikaya İstifa Etti

04.08.2009 11:35
Sivrikaya İstifa Etti
Akçaabat Sebatspor'da Genel Menajer Ali Sivrikaya görevinden istifa ettiğini açıkladı.

Akçaabat Sebatspor'da oluşan yeni yönetim ilk istfasınıda beraberinde getirdi.

4 sezondur Akçaabat sebatspor'da kulüp menejer'liği yapan Ali Sivrikaya istifa ettiğini açıkladı. Sivrikaya istifa ile ilgili bir açıklama yapmaktan ise kaçındı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
oefiso
17 Ağustos 2009 Pazartesi 16:49
sebat
bubendeğilim'e ve diğer okuyuculara !,,,,,,

ben sebatlıyım ,akçaabat'ı seviyorum.sakın bölgesel milliyetçilik yapıyorum sanmayın.of sporun da, arsin veya araklı sporun da başarılı olmasını istiyorum.benim için onlarda bir değer.
ömer alış' a gelince;
bir sohbet de Ömer abim bana hayırlı olması için de
yaz dedi . bende yazdım.

AYNEN TEKRAR YAYINLIYORUM !

"Kaşif abimize ve yönetimine hayırlı olsun.
İşleri zorda olsa bizler yardımcı olacağız.
en azında bir kombine alarak veya üye aidatlarımızı yatırarak , fazla üye yaptırarak.
Kendisini kutluyor .
başarılar diliyorum.
ömer alış"
oefiso
13 Ağustos 2009 Perşembe 13:27
sebat
bubendeğilim'e
eğer akçaabat'daysan görüşelim.istiyorsan tabii !
e-mail adresime oefiso@mynet.com tlf veya adresini yaz gönder haberleşelim sohbet edelim veya sen bu köşede e-mail adresini yaz ben sana yazarım.
sohbet edelim.
kal sağlıcakla.herkese selam......


iyi olur düşüncesindeyim.

seninle tanışmak isterim.
olamora
12 Ağustos 2009 Çarşamba 23:39
akçaabat
yükseklisans rumuzuyla yazan arkadaş belliki sen çok şey bildiğini sanıyosun ama hiç bir şey bilmediğin belli.bir kere unutmaki ali sivrikaya ilter kasap istifa ettikten sonra göreve baladı.2.si ilter kasap madem sebatta çalışmak için çok istek duyuyo niye halen göreve başlamadı demekki çok da istek duymuyo. yada çalışmak için yönetimden belli şartları yada istekleri var adam aptal değil ya 5 yıldırda dışarda çalışıyo çok da tecrübeli hemen de atlayacağına inanmıyorum .insanlarıda yanlış yönlendirmeyin. şuda var bu tamamen yönetimlerin tasarrufudur kimle isterse onunla çalışır.unutmayalımki bu iki insanda akçaabatımızın çocuğu biri gelir diğeri gider bana sorasanız hani ilter abi gelse ama zannetmiyorum herkese slm
bubendeğilim
12 Ağustos 2009 Çarşamba 11:38
oefiso...
Ya hu sen ne büyük AKÇAABAT'lısın.. Ne büyük SEBAT'lısın...Seni gerçekten merak ettim...
Senin gibi insanlara Akçaabat'ın ihtiyacı var..
Yanlız sen kimliğini gizleme..Bir yerde Ömer Alış diye yazmışsın zaten..Ben çıkarcı olduğum için gizliyorum..Nikim gibi bubendeğilim...
Çık ortaya Akçaabat'ın kanayan yaralarına merhem ol..
Seferberliğin meşalesi sende olsun..Bizde arkandan gelelim...Gerçekten Akçaabat'ın senin gibi birliktelikçi insanlara ihtiyacı var..Gizleme kendini
bu sanal dünya ya...!!!!!
şahvemat
12 Ağustos 2009 Çarşamba 11:21
olamora...
Sen kendin söylüyorsun zaten..futbolcu parayı sever diye..Parası verilince kafası rahat olur oynar... Verilmeyince ne olur kardeşim..
Geçen sezon o takım nasıl sahaya çıktı da ligde kaldı acaba..Yöneticilik gerektiğinde takımla yatıp kalkmaktır ayrıca...Senin dediklerin parası olup herşeyi tıkırında olan klüplerde oluyor..
Takıma ne verdiler diyorsun...Sadece Sebat'ımızı düşündüğünü söylüyorsun..İyi ya işte bu sene kümede kaldık ya..O kadar borcu olan klüp için bu başarı değil mi..Bu sene 3.ligde olmak içten bile değildi..
Kurtulan Klübümüz oldu..
Ama bunu sağlayan kişilerin hiç bir önemi yok değil mi...
Kişiler gelir gider.!!!!
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55
  • Sebatspor Maçında Kural Hatası11 Ocak 2017 Çarşamba 15:32
  • Sebatspor İdare Etti27 Aralık 2016 Salı 14:28
  • Tamam mı, devam mı?26 Aralık 2016 Pazartesi 15:31