• BIST 107.702
  • Altın 145,380
  • Dolar 3,5104
  • Euro 4,1211
  • Trabzon : 28 °C

Sinemalar Gösterime Başladı.

21.10.2008 13:28
Sinemalar Gösterime Başladı.
Akçaabat Kültüpark’ta Sinema salonları da hizmet vermeye başladı.

            Akçaabat’ta sosyal hayata önemli katkılarda bulunan Akçaabat Kültüpark’ta Sinema salonları da hizmet vermeye başladı. Bir süredir devam eden çalışmalar sonucu 2 ayrı salonda Akçaabatlılara sinema keyfi yaşatmayı amaçladıklarını belirten Kültürpark ortaklarından Ahmet Ziya Öztürk, “yıllar önce Akçaabat’ta sinema vardı. Ancak  gelişen teknoloji ve televizyonların yaygınlaşmasıyla sinemalar kapanmak zorunda kaldı. Sinema sevenler için 2 adet sinema salonu hazırladık. Şuan filmler oynamaya başladı. Kısa süre sonra vizyondaki filmleri vatandaşlarımızın beğenisine sunacağız. Kültürpark olarak yeniliklerimize devam edeceğiz “ dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
afaıyl
23 Ekim 2008 Perşembe 19:07
gıo
ohh be çok güzel. dersaneyede yakın. artık sık sık gideriz:D
RAİF SAVAŞ YILMAZ
22 Ekim 2008 Çarşamba 18:54
YILMAZ YAPI
HERŞEYDEN ÖNCE BU GÜZEL KOMPLEKSİ İLÇEMİZE KAZANDIRAN ALİ LERMİOĞLU,MAHMUT AKBULUT,AHMET ZİYA ÖZTÜRK'TEN OLUŞAN GENÇ İŞADAMLARIMIZA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.BU KOMPLEKSTE HERŞEYDEN ÖNCE GENÇ İŞSİZ KARDEŞLERİME İŞ İMKANI SAĞLADIKLARI İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.ALLAH UTANDIRMAZ İNŞAALLAH.
MUSTAFA BEŞLİ
22 Ekim 2008 Çarşamba 15:07
Way Beee...
Ben şunu merak ettim burdan kazanılan gelirler nereye gidiyo acaba?? Watana Millete Hayırlı OLsun
Bunun yerine İlçemizi kalkındırsakta bu genç nesilimiz dışarı illere göç etmese ne olurdu sanki Sayın başkanım hizmetlerinize saygımız sonsuz ama biz genç nesil olarak ileriye dönük yatırımlar yapmanızı temenni ediyoruz. Ben ve benim gibiler çoğunlukla İstanbul olmak üzere çeşitli illere geleceğimizi garantilemek için göç ettik
BU GÖÇE ARTIK DUR DEMENİZ LAZIM ..!
SAYIN BAŞKANIM SEÇİM ZAMANLARI BİZE VERDİĞİNİZ SÖZLERİ LÜTFEN UNUTMAYALIM...
Unutulursa Unuturuz...
Saygılarımla...
dilara çiçekevi
21 Ekim 2008 Salı 18:12
kültürpark
evet kültürparkı ilçemize kazandıran belediye başkanımız sayın şefik türkmen\'e ve girişimci firma sahiplerine teşekkür ediyoruz.
ÇAT PAT
21 Ekim 2008 Salı 17:56
AKÇAABAT HALKINA YAKIŞIR
SAYGI DEĞER AKÇAABATLILAR BU DEĞERE SAHİP ÇIKALIM BİZE YAKIŞAN BUDUR FORMA GİTMEDEN SİNAMA KEYFİ AKÇAABAT TA HADİ HAYIRLISI
Diğer Haberler