• BIST 108.953
  • Altın 144,354
  • Dolar 3,4810
  • Euro 4,1079
  • Trabzon : 21 °C

Sevim'den Sert Açıklamalar

10.03.2012 15:46
Bir süre önce iki listeyle yapılan MHP Akçaabat ilçe kongresinde, kura sonucu başkanlığı Miraç Çınar’a bırakan Hüsnü Sevim mevcut yönetimi eleştirdi.
Sevimden Sert Açıklamalar

 

 

 

Burada konuşan Hüsnü Sevim, toplantılarını kongreden sonra geçen ayla birlikte 2. kez düzenlediklerinin altını çizerek, “Kısa bir süre geçmesine rağmen Akçaabat gündemindeki bazı gelişmeler karşısında elbette ki bizim de MHP’li üye olarak söyleyecek sözümüz olmalıdır. Bunları maddeler halinde sıralayacak olursak şu durumlar ortaya çıkmış olacaktır.” diye konuştu.

 mhp-akcaabat.20120310155328.jpg

Sevim bunları şöyle sıraladı, “1- Azerî kardeşlerimizin Ermenilerce katledildiği ‘Hocalı Kıyımı’nın yıldönümünde Ülkü Ocakları başta olmak üzere MHP ilçe yönetiminden ses çıkmamıştır. Duyarlılığı sadece milletvekili aday adayımız Mehmet Kazancı göstermiştir. Bir önceki yönetimden istifasını gazetelerde boy boy haberlerle duyuran, basından reklâm için medet uman kardeşlerimize özellikle bunu hatırlatmak isteriz. Gazetede yer mi bulamadılar yoksa reklâmı az olur, gereksiz diyerek burun mu kıvırdılar?

2-Esnaf Kefâlet Kredi Kooperatifinin yeni yönetimi için seçiminde MHP Akçabat İlçe Teşkilâtı ne gibi bir tutum sergiledi bilemiyoruz. Ama bildiğimiz şey, etkisiz, silik, sendeci bir politikanın izlendiğidir. Sözde bir takım görüşmeler, o da telefonla ve gıyaben hiçbir etki yaratmamıştır. Kendini MHP’nin sözüm ona kurmayları, seçilmişleri diye gören o kişiler ne yaptılar herkes gördü. Neredeydi o kanaat önderleri, kimi desteklediler ve kimin yönetimine üye verdiler. Sivil toplum örgütlerinin işlevini ne derece kavradılar. İşte manzara ortada…

3- Toplantı ve etkinliklere katılma olayına gelince. Farklı gruplar oluşturarak MHP lokali yerine Ülkü ocakları lokaline girenler ki amaçları başka, acaba neyin hesabını yapıyorlar? Cenaze ve mevlid için telefonlara gelen çağrı mesajları, Milletvekilimiz Koray Aydın’ın ilçe teşkilatını ziyaretinde neden yapılmadı, hayret ediyoruz.” diye konuştu.

 

İL BAŞKANI DA KATILDI

Körfez Metin Tesisleri’nde düzenlenen toplantıya Millîyetçi Hareket Partisi (MHP) Trabzon İl Başkanı Nihat Birinci’nin de katılmasını dikkatlerden kaçmazken, toplantıya eski il başkanı Muhammet Öztürk, Işıklar Belediye Başkanı Alişan Bayram ve eski ilçe başkanlarından Mehmet Kazancı ve Serkan Altuntaş da katıldı. 

Kaynak:akcaabatajans.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
TÜRKİYE SEVDALILARI
12 Mart 2012 Pazartesi 16:59
ÜLKÜCÜ OLMAK
BEN DIŞARDAN BU KONULARI İZLEYEN BİR ÜLKÜCÜ OLMAYA ÇALIŞAN KİŞİ OLARAK BİZ ONLAR GİBİ KENDİMİZE ÜLKÜCÜ DİYEMİYORUZ BÜYÜK ABİLERİMİZE HAKARET EDEN ÜLKÜ OCAKLARINI BU AYRIMCILIGA SOKAN AHMET ŞENTÜRK VE FATİH GEDİKLİ VP. KİŞİLER DERHAL BU YANLIŞLARINDAN GERİ DÖMELİDİRLER VE İSTİFA ETMELİDİRLER
bozoamor
12 Mart 2012 Pazartesi 12:00
...
her partide dönem dönem böle şeyler olur...kısa bır sure önce farklı bı sıyası partının kongresındede bu tarz şeylere şahıt olmustuk..siyaset böle bişeydır..birileri seçılır faalıyet yürütür dışarda kalanlarda neye hizmet ettıgını bılmeden boşboş konusur..fazlada üzerınde durup dıkkate almamak gerekır...bırde yarın bu ısımlerden bır kaçı yarın tekrar görev alabılır ama vermıs oldukları bu yaralar kendılerınıde acıtacagını unutmamalılar..lyemek yemekle boş açıklamalarla yürümez bu işler..kendını okadar sorumlu hıssedebılen kısılerse kalıcı ızler bırakacak faalıyetler yapmak daha faydalı..yoksa dılın kemıgı yok herkesın sölucek mutlaka sözu özu vardır..
bozoamor
12 Mart 2012 Pazartesi 11:49
destek
tabıkı burdakı yorumların bır bölumune katılmamak elde deıl..ancak bırazda sağduyuyla bakmak gerek..şimdi bu açıklamayı kaleme alanların amacı nedır..beklentılerı nedır..ne adına toplanmıslardır..kıme hızmet edıyorlar sıfatları nedır..görunen şudurkı kaybolan ve kaybolacak koltukların peşine düşmüş insanlar toplulugu olarak lanse etmek en doğrusu olduguna ınanıyorum..mesnetsız açıklamalardan anladıgım kadarıyla kıme nasıl yara verırız kıme nerden nasıl vururuzun peşinde koşanlar toplulugu olarak adlandırmak en doğrusu..bır sure beklemek gerekır göreceğizkı sıyasetten sılınme korkusundan baska hiçbir amaç güdülmuyor..seçili arkadaslara guvendıgımız için destek olduk ve guvenımız boşa çıkmayacak ınancını tasıyorum..
horozali
12 Mart 2012 Pazartesi 09:37
komik adamlar
bir garip komik adam serisi,insanın gülmemesi eldemi,insanın diil gülmek kahkaha atası geliyor bu manzarayı görünce. minicik bir akçaabatta kocamann bir kavga. bir bölüşememezlik. nerde rant varda bu insanlar görmüyor.siz ne kadar ülkücüsünüz ki sizin dışınızdakiler nerdeyse vatanı hiç sevmiyor. nolur bırakın biraz daha güliyim halinize.
akmuzura
12 Mart 2012 Pazartesi 09:33
işte mhp
bakın görün memleket sevdası nasıl birşeydir...bakın görün kardeşlik nasıl birşeymiş..bakın bakalım çıkarlarına azıcık dokunulduğunda insanlar ne hale geliyor....dua ediyorum allah size iktidarı nasip etmiyor...birde siz iktidar olsanız naparsınız...neyi paylaşamıyor...neyin kavgasını yapıyorsunuz...ve sayın muhalif kanat kardeşlerim...bu tür toplantıları yapıp basını çağırınca bilmezmisiniz bunu bütün akçaabat duyar...ve seçimde size en ağır darbeyi vurur...lütfen sagduyulu olun...kazanan kardeşlerinize yardım edin...parçalanmış partinizi toplamaya çalışın...ben eski bir mhp li olarak...artık sizin yanınınızda niye olmadığımı bir kez daha anlamış buluyorum...ve kendimi bir kez daha tebrik ediyorum...allah size akıl fikir versin
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18
  • Günnar Evet İçin Yollarda27 Mart 2017 Pazartesi 17:59
  • Günnar Akçaabat'ı Dinliyor23 Mart 2017 Perşembe 10:25
  • CHP Akçaabat Hayır İçin Sahada21 Mart 2017 Salı 17:11
  • Günnar Akçaabat'ı Arşınlıyor20 Mart 2017 Pazartesi 14:01
  • Günnar Yoğun Tempoda Çalışlıyor16 Mart 2017 Perşembe 12:46
  • Bakan Soylu Akçaabat'ta Güç İstedi07 Mart 2017 Salı 11:20
  • Akgün "Kınıyorum"22 Şubat 2017 Çarşamba 10:58
  • Sali Cora 'Artık arabayı millet çalıştıracak'12 Şubat 2017 Pazar 11:54
  • Köfteyle Akçaabat’ı Mahkûm Ettiler01 Şubat 2017 Çarşamba 13:58