• BIST 106.239
  • Altın 161,321
  • Dolar 3,8713
  • Euro 4,5671
  • Trabzon : 25 °C

Şenol'lardan veryansın

08.06.2008 15:02
Şenollardan veryansın
Akçaabat Sebatsporun eski başkanlarından Şenol Ayvaz ve Şenol Bulut, dün yapılan toplantıya çağrılmadıklarından dolayı "Kırgınız!" açıklamasını yaptılar.

SEBAT’A GÖNLÜMÜZÜ VERDİK

Turkcell Süper Lig’den düştükten sonra Şenol Bulut’un başkanlığında Lig A’da mücadele eden ve daha sonraki dönem ise Şenol Ayvaz yönetiminde Lig A’da kalan Akçaabat Sebatspor’daki görev süreleri içinde uğradıkları eleştirilere cevap veren Şenol Ayvaz ve Şenol Bulut bugün basın toplantısı düzenledi. Dün Trabzonspor’un pilot takım uygulaması için yapılan divan toplantısına çağrılmadıkları için kırgın olduklarını ifade eden Ayvaz ve Bulut, konuşma sıralarının kendilerinde olduğunu söyledi.

 

8 MİLYON YTL BORÇ ÖDEDİK

8 milyon YTL (trilyon) gibi bir borçla Akçaabat Sebatspor’u devraldıklarını ifade eden Bulut ve Ayvaz, “Göreve ilk geldiğimizde kulübün tek bir oyuncusu vardı. 8 milyon YTL borç ödedik ve üstüne üstlük yepyeni bir takım kurduk. Görevde olduğumuz süre içinde hiç hak etmediğimiz eleştirilere uğradık, hiçbirine şimdiye kadar cevap vermedik. Ancak artık susma değil konuşma vakti. Bizi eleştirenler önce kendilerine bakacak. Önceki gün yapılan divan toplantısına bugüne kadar Sebatspor’a hizmet eden başkanlar davet edildi. Şenol Bulut ve Şenol Ayvaz da bu kulübe başkanlık ve yöneticilik yaptı. Ancak bizi bu toplantıya davet etme gereği bile duyulmadı” dedi.

 

TOPLANAN PARA NE OLDU?

Bulut ve Ayvaz şöyle devam etti: “Şu anda mevcut yönetimde bulunan bütün isimler, biz kulübe sahip çıktığımızda (Çocuklar siz olmazsanız bu kulüp kapanacaktı) diyordular. Bugün ne değişti? Görevi bıraktığımızda kulübün 25 tane sözleşmeli futbolcusu vardı. Ancak gelinen noktada görüyoruz ki bugün de bir tane sözleşmeli futbolcu kulüpte kalmadı. Mevcut yönetim bugüne kadar 6 kez yardım gecesi düzenledi. Bu gecelerde 4 milyon YTL (trilyon) toplandı. Trabzonspor da 800 Bin YTL yardımda bulundu. Toplam 4 milyon 800 Bin YTL para ne oldu? Bizim dönemimizde düzenlenen yardım gecesinde o dönemin parası 70 bin YTL toplandı. Bunun hesabını kimse yapmıyor.”

 

GÖNÜL SEVDALISIYIZ

“Biz gönül sevdalısı olarak bu işi yaptık” diyen Bulut ve Ayvaz, “Yine olsa yine aynı şevk ve heyecanlı Akçaabat Sebatspor’a hizmet etmeye devam ederiz. Bizim için (Temlik koydular) deniliyor. Hani nerede? Bugüne kadar bize hiçbir şekilde ödeme yapılmadı. Gönül sevdalısı olarak yaptığımız işte tek isteğimiz bir güler yüz ve teşekkürdü. Ancak bunu bile bize çok gördüler. Zamanımızı, paramızı, gönlümüzü bu işe verdik. Biz bunu mu hak ettik? Başkan adaylığımızı açıkladığımız zaman Ali Kemal Başaran ağabeyimiz bize geldi, (Aday olma. Kulüp kayyuma kalırsa ben bu kulübe başkan bulurum) dedi. Birileri kahraman olacak. Mantık bu” diye konuştu.

 

HESAP VERMEYE HAZIRIZ

      Bulut ve Ayvaz sözlerini şöyle tamamladı: “Bize Mustafa Cumur, toplanan para ile ilgili bilgi verdi. Bizden hesap istediler. Şimdi hesap verme zamanı onlarda. Toplanan 4 Milyon 800 bin YTL para ne oldu? Futbolcular dahi alacaklarını tahsil edemedi. Biz her zaman hesap vermeye hazırız. Veremeyeceğimiz hesabımız yok. Mevcut yönetim yapmış oldukları yanlışları eleştiririz diye bizi divan toplantısına davet etmedi. Buna istinaden divan toplantısına dilekçe gönderdik. Bu dilekçemize bile cevap vermediler. Biz görevde olduğumuz süre içinde Akçaabat Sebatspor’un bir kuruşunu dahi yanlış yerlere harcamadık.”

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Mecnun Diri
17 Haziran 2008 Salı 14:07
BU ADAMLARDA...
Duydunuz mu? bilmiyorum Şenol Ayvaz liste yapıyormuş.Sebatspor'a başkan olacakmış tekrardan...
Yaaa şenol Kim sana oy verir.Bak da kongre günü içeri girme:):)

SEBATSPORA SABIKALI BAŞKAN olamazsın ....ismimize leke düşürmeeee önce kendi borçlerını ödeeeee
sonra otur evinde aşağıya..
akçaabat sebatspor
14 Haziran 2008 Cumartesi 00:48
anlamamak
sayın osman aydın galiba haberi okumadınız yada okudugunuzu anlamadınız yaptıgınız yorumdan anlaşılıyor. ne kadar sebatspora yabancıoldugunuz kahvehane dedikodularıyla yaptıgınız yorumla ortada. yalan olan nedir? söylermisiniz.toplanan harcanan paraları kulubunüzü seviyorsanız gidip ögrenirsiniz hemde kuruşu kuruşuna ozaman yüzünüzün rengi kırmızı olmasın. maglubiyete üzülenlerdeniz sizin duygularınız faklı olabilir. akıllı yöneticiler parayı cimri harcar 30milyar otobüse verseydi bıraktıgınız borçtan dolayı sıradaki haciz ederdi bunuda ögrenin osman bey. trabzon,lu ünlü spor adamı bedava külübe otobüs verdi onu becerip alamadılar borç yapanlar.bu kadar borç varken kompleks bize yakışmazdı.süper ligde iken burasısebat külübune hatırlarsanız yapılan protokolle verilmişti emekli olan iki futbolcuya verilen para ile bu kompleks yapılırdı. ama biz 8 trilyon borç yaptık. sayın belediye başkanımızında spora buzdolabı gibi bakmasına ayrıca üzülüyoruz.
Aydın Köroğlu
13 Haziran 2008 Cuma 23:59
SEBAT İÇİN...
Kulüp süper ligten düştüğü zaman borcu olduğu ve 1 sözleşmeli futbolcusu olduğu herkesin bildiği bir gerçektir...Sayın Şenol Bulut bey ve Şenol Ayvaz bey
o zaman bu kulube sahip çıkmıştırlar...Bunu kimsenin inkar etmemesi gerekir..Hatta o sene ligtede kalmıştır takım...Eğer Ayvaz Beyin işleri bozulmasaydı bi sonraki senede ligte kalacaktı...buna inanıyorum ben...Ama olmadı burda kabahat ne onlarındır nede sonra gelen yönetimin...
Onlarda ellerinden geleni yaptılar bence...Çünkü yük
süper ligten kalma bir yük...Öyle herkesin kaldırabileği bir yük değil..Bu anlamda herkasin bu yükün altına el uzatacak yerde böyle karnından konuşmalarla hiç bi şeyi halledemiyeceklerini bilmelerini isterim şahsen...Eğer pilot takım olmak bu takımı kurtaraksa olsun... kapanmaktan daha iyi değilmidir...Sonra bu takım TRABZONSPOR...Hepimizin tuttuğu takım değilmidir...Nedir bu düşmanlık ben anlamış değilim ya....Bütün Sebat sevdalılarına selamlar...Ama sadece Sebat sevdalılarına...Anlayan anlamıştır.....
Aydın Köroğlu
13 Haziran 2008 Cuma 23:45
Kemal Ayvaz Bey'e
Yahu kardeş gaziantep'e kimi kaptırdık ben anlayamadım...Futbolcumu yöneticimi kimdir bu adam...Akçaabat'ın değerini bilemediği adam kim çok merak ettim ben yaa..İki Başkanımıza da Akaçaabat'ın
vefa borcu vardır...Ben buna inanıyorum...A ma yok öyle oldu da böyle oldu da size yanlış yapıldıda...
Bırak bu işleri yaaa...Karnından konuşma..Eğer samimiysen buraya yazmazsın gider kendileriyle konuşursun..Hemde gerçek isminle...Anladın mı...
Gerçi sen anlamışsındır ama cesaretin yoktur...sana selamlar olsun kardeşim...hadi iyi geceler....
osman aydın
12 Haziran 2008 Perşembe 19:58
susun
akcaabat sebat adına yazan arkadaş yapmayın bikere biz eski yönetimlere destek verdik diyosunuz 8 trilyon borç diyosunuz hangi yönetime destek verdiniz utanmadan yalan konuşuyosunuz sizler hep muhalefet olduz .8trilyon borcu da nerden çıkardın hangi futbolculara ne kadar verdiniz açıklayın bakalım herkes bilsin kime nekadar ödediniz açıklayın şeffaf olun yalancı değil madem öyle verdiğiniz paraları açıklayın bakalım madem bu kulübü düz gün yönettiniz sizdaha 30 milyara bi otobüsü geri alamayan yöneticilersiniz kimi kandırıyosunuz ayrıca unutmayın daha düne kadar siz sebat yenilince sevinen adamlarsınız ayrıca sadce şenol bulut değil bu kulüpte o zanlar atalay bey temel bey başkan güven beyde dr ali kemal beyde yönetici idi bunu untmayın başkalarını suçlarken birde kendinize bakın öyle boş konuşmayın lütfen........birde atalay beye soralım 2yıl önceki kongrede belediyenin sebatımıza verdiği alana kompleks yapacağız vede maliyetini biz karşılayacağız diyen beyler nerdesiniz şimdi arsada yok bırakın binayı arsayı geri verin .yalan yok gerçekler var
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51
  • Akçaabat Derbisine Yakışmadı27 Mart 2017 Pazartesi 14:19
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55