• BIST 107.579
  • Altın 151,411
  • Dolar 3,6601
  • Euro 4,3031
  • Trabzon : 18 °C

Seçim Sona erdi..

20.03.2010 17:20
Akçaabat Şoförler ve Otamobilciler Odası'nın yeni başkanı Ali Şentürk oldu
Seçim Sona erdi..

 

 

 

Akçaabat şoförler ve otomobilciler federasyonu bugün yapılan seçiminde oy verilme işlemi sona erdi. 529 oy kullanıldı.

 

Yapılan oylama sonucunda Ali Şentürk 273 oy alırken Metin Güneysu ise 253 oy aldı.

 

Ali Şentürk'ün listesinde şu isimler yer alıyor:

 

Yusuf Balcı
Sezgin Şahin
Erkan Tamer
Muhammet Byaram
Hasan Sarali
Süleyman Çelik

 

Denetleme Kurulu:
Ali Ayvaz
Mustafa Dertli
İsmail Civelek

 

Seçim sonrası yeni başkan Ali Şentürk'ü ilk tebrik eden Metin Güneysu oldu.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Akçaabatlı DOST
23 Mart 2010 Salı 18:18
Yanlış yaptınız..
bu millet akıllmanmayacak ya daha kaç ay oldu bu adam söferler odasını rezil edeli soruyorum size kaç ay? ama hersey unutulmus gibi adam şimdi başımıza getiriliyor bunun sorumluları kimdir acaba olan oldu artık yapılacak bir şey yok şimdi herkes şapkasını önüne koyacak ve düşünecek ve yaşlış yaptığını er yada geç anlayacaktır!
oefiso
22 Mart 2010 Pazartesi 13:36
devam..
yani kısacası limandan ve akasya rumuzlu yorumculara katılıyorum..benim paramla .... ..... etmez.
oefiso
22 Mart 2010 Pazartesi 13:32
devam
-sonra arkadaşı olan muhtara karşı çıktı , dayısının oğlunun seçilmesini engelledi.kimi zaman akp li kimi zaman da mhp li. arkadaşları chp li .getirisi olan tüm işlerde var..ama hiçbir zaman götürüsü olan işte olmamış..
oefiso
22 Mart 2010 Pazartesi 13:28
a.şentürk?
evet ali şentürk kim?
"limandan" yazan arladaşa katılıyor ve ilave ediyorum.ali darıcalı denişköşk mahallesinde oturur.aslen mazaraya gelmişler.belediye olduktan sonra darıca mahallelere bölününce denizköşk mah. kaldı.
isaksoy
21 Mart 2010 Pazar 18:56