• BIST 115.327
  • Altın 162,005
  • Dolar 3,7921
  • Euro 4,6726
  • Trabzon : 10 °C

Sebze ve Meyve Pazarı Yenileniyor

27.01.2018 10:21
Sebze ve Meyve Pazarı Yenileniyor
Sebze ve Meyve Pazarı Yenileniyor

Akçaabat Sebze ve Meyve pazarı yenileniyor.

Akçaabat'ta bulunan sebze ve meyve pazarı yenilemek amacıyla yıkıldı. Derme çatma bir şekilde inşa edilen ve birçok kişi tarafından tepki olmasına rağmen uzun süre Akçaabat’a hizmet veren sebze ve meyve pazarı Akçaabat Belediyesi’nin aldığı karar doğrultusunda yıkıldı.

Aynı yerde daha modern ve daha hijyenik bir Pazar yapacaklarını belirten Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen,  “bu yapıdan biz de pek memnun değildi. Şimdi daha sağlıklı bir ortam hazırlamaya çalışıyoruz. Tamamlandığında herkesin beğeneceği bir yer olacak diye düşünüyoruz. Yapılan çalışma öncesi esnaf arkadaşlarımızla da görüşüldü ve bir mutabakat sağlandı. Ona göre bir çalışma yapıyoruz. Kısa zamanda bitirip hizmete sunmak istiyoruz” dedi.

Akçaabat Sebze ve Meyveciler Derneği Başkan Yardımcısı Orhan Şener ise, belediye  yetkilileri ile yapılan mütalaa sonrasında bir proje ortaya çıkardıklarını ve sebze ve meyveciler için güzel bir yer olacağını düşündüğünü ifade etti.

Öteyandan Akçaabatlı sebzeciler geçici olarak eski balıkhaneye yerleştirildi.

Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
köksal
29 Ocak 2018 Pazartesi 12:33
12:33
belediye başkanımız burayı boş iken gezmesin burası dolu iken bu yayaların oradaki meyve kasalarından müşterilerden sığınarak geciyor vatandaş a sorulsun başkanımıza değil
ENGİN
29 Ocak 2018 Pazartesi 09:49
09:49
BELEDİYEMİZİN HÜSEYİN SOKAK DA MEYVE PAZARI YAPIMINI HATALI BULUYORUM,AKÇAABAT SAHİLDEN VERGİ DAİRESİNE KADAR DERE ÜZERİ ZAMANIN DA HATALI YAPILAŞMADAN DOLAYI TEHLİKELİ ŞİMDİ İSE BÖYLE BİR YAPIMIN DEREYE MÜDAHALESİNİ TAMAMEN KAPATACAKTIR.BİLGİLERİNİZE
akçaabat yenı baştan dızayn edilmeli
28 Ocak 2018 Pazar 16:46
16:46
o aralık zaten uygun bır yer değil,akçaabatta okadar yer varken niye orsı anlamadım
Misiroglu
28 Ocak 2018 Pazar 13:59
13:59
Sokaga pazar yerimi??
Az ilerde yillardir bosuna duran carsi alani ne olacak??
Bizim baskan macera ariyorrrr.
Temiz bir ortamda olmasi greken pazar yerlerinin hangi yönetmelik ile sokakta olmasina halk sagiigini garanti altina almasi gereken devlet kurumlarimiz izin veriyor??
Belediye kimdir nedir ne is yapar??
Ilcede tam bir rezalet yasaniyorr??
Sevgilerimle saygilar
muzaffer
27 Ocak 2018 Cumartesi 17:56
17:56
mahvettiniz hamamçimenini, ufacık yere kocaman ilçenin el kadar kalan esnafına dalga geçer gibi yer yapıyorsunuz. yataktan yeni kalkmış yaşlı dedeler gibi imajla bu iş olmaz başkan
Diğer Haberler