• BIST 103.912
  • Altın 161,198
  • Dolar 3,9233
  • Euro 4,6062
  • Trabzon : 20 °C

Sebat'ta Birinci Dönemi

26.10.2010 21:01
Akçaabat Sebatspor Teknik Direktörlüğe Mehmet Birinci getirildi.
Sebatta Birinci Dönemi

Akçaabat Sebatspor'da İhsan Derelioğlu'ndan boşalan teknik direktörlüğe Mehmet Birinci getirildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
oefiso
30 Ekim 2010 Cumartesi 00:56
sebat
sil baştan. hababam sınıfı gibi konu ve komedi aynı ama oyuncular farklı. zavallı sebatım ne haldesin. cumhuriyet gibi.
dadas
29 Ekim 2010 Cuma 21:12
selamlar
Ya gelen gidiyo sebat eskiyi ariyo ama eskiye donmuyo bence!!! birakin bu ts altyapisini kendi altyapiniza donun bence orda o kadar yetenekli futbolcular varki en basit erhan ornegi
sezer