• BIST 106.239
  • Altın 161,321
  • Dolar 3,8713
  • Euro 4,5671
  • Trabzon : 21 °C

Sebatspor'un Tarihi Sınavı

04.03.2016 11:55
Akçaabat Sebatspor Play-Off 2.maçında Trabzon Yolspor ile karşılacak.
Sebatspor'un Tarihi Sınavı

Akçaabat Sebatspor Play-Off 2.maçında Trabzon Yolspor ile karşılacak. Saat 13.00' da başlayacak karşılaşma Yavuz Selim Sahası'nda oynanacak. Akçaabat Sebatspor bu karşılaşmadan galibiyetle ayrılması halinde BAL Ligine çıkmak için büyük bir avantaj elde etmiş olacak.

Yavuz Selim Sahası'nda saat 13.00' da  başlayan maçta Akçaabat Sebatspor 40. dakikada Ethem Akbulut'un golüyle 1 - 0 öne geçti.

Emre'nin ayağından yediği golle Yolspor beraberliği yakaladı ve maç 1 - 1 sona erdi

Etiketler: ,
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
GÜLHAN GÜNEY
04 Mart 2016 Cuma 14:02
14:02
BAŞARILAR DİLİYORUM.BİLECİK'TEN SELAMLAR, İNŞALLAH BOL BOL GOL ATARSINIZ.ERDAL HOCA BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.
gerçek spor sever
04 Mart 2016 Cuma 13:31
13:31
sebat.... ! trabzon amatör futbola geçen erdoğdu spor ile oynanan maçta çok büyük hata yaptı...bir maçlık transfer ile tff etik kurulunda... bu şenol ayvaz denen şahıs ile de temas alinde... bu işleri bırakacaklar... rahmetli selami yardım ve zeki öztürk geldi aklıma onlar böylem yaptılar.. hep arkalarından vuranlar tekrar iş başında olmaya çalışıyorlar.. zağnos-çayeli maçı ortada ekip kim ortada.. YAZIK YAZIK ÇOK YAZIK..AKÇAABATA YAKIŞMIYOR...
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51
  • Akçaabat Derbisine Yakışmadı27 Mart 2017 Pazartesi 14:19
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55