• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 27 °C

Sebatspor’da Neler Oluyor?

20.08.2011 14:01
Sebatspor’da Neler Oluyor?
Ali Kemal Başaran yönetim kurulu üyeliğinden istifa ettiği

Akçaabat Sebatspor’da bir süre önce yapılan olağanüstü genel kurul ile Kazım Kolot Başkanlığındaki listede yer alan Ali Kemal Başaran’ın yönetim kurulu üyeliğinden istifa ettiği öğrenildi.

Sebatspor yönetiminde yeni bir oluşum beklenirken Ali Kemal Başaran’ın istifa etmesi başka istifaların olabileceği ihtimalini de akıllara getirdi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
bertug
21 Ağustos 2011 Pazar 23:56
eeeeee nıye gırdın...
herkes ısım pesınde yaa...kım kaldı orda...kac kısı kaldı yonetımde..bıde basına yansımayanlar var....
sebatspor
21 Ağustos 2011 Pazar 13:53
vah vah vah :(
bubun girecek olduğu yönetime pala girse daha iyi olurdu
doğrucu
21 Ağustos 2011 Pazar 12:54
yeter artık
bu adamı artık adam yerine koymamak lazım sebat spor bugün bu durumlara düşmüşse bu adamın sayesindedir.kendisinin başkanlık döneminde FARUK ÖZAK külübe 2 tirilyon 300 milyar para aktarmıştır o paranın nereye gittiğini açıklayamıyor.dikkat edelim geçmişinde tüm oluşumlara başta atlıyor sonra herkesi yarı yolda bırakıyor.bu adam artık hiç bir işe yaramaz
köyden
21 Ağustos 2011 Pazar 12:06
kirliliğin daniskası bunlar
baktğında yönetime hep köhnemiş dokunsan üstünden dumanlar tütücek kişiler hep bunlar da yalan bilgi kirliliği baran da kolot da vs ler de hep yalan çürümüşlükdür . HİÇ OLUŞUMLAR DA YERALMAMIŞ SADE HOŞ İNSANLARDAN YÖNETİM OLUŞTURULSUN.
badetat
20 Ağustos 2011 Cumartesi 15:45
DESTEK
BU ADAMA GÜVENİP YOLA ÇIKMAKLA İNSANLAR ZATEN BÜYÜK HATA ETTİ İDDİA EDİYORUM BU ADAM HAYATTA ACABA CEBİNDEN 1 LİRA KULÜBE VERMİŞMİDİR.ONDAN BEKLENENİ YAPTI.BU KULÜBÜ ASIL BU HALE BU ADAM GETİRDİ ELİNİ ÇEKSİN BU KULÜBÜN ÜSTÜNDEN KAZIM KOLATA TAM DESTEK
Diğer Haberler