• BIST 117.235
  • Altın 161,959
  • Dolar 3,7784
  • Euro 4,6204
  • Trabzon : 17 °C

Sebatspor Geleceğe Yatırım Yaptı

02.02.2010 14:26
Sebatspor Geleceğe Yatırım Yaptı
Akçaabat Sebatsspor 8 sporcuyu renklerine bağladı.

Fotograflar:Cemil Bıyıklı/Akçaabat Yeni Haber Gazetesi

 

Akçaabat Sebatspor dış transferde, İstanbulspor’dan Ferdi Yanık,  Adanaspor’dan Emre Hızarcı, Göztepe’den Ferdi Çelik, Fethiyespor’dan Güner Topçu,  Karadenizspor’dan Sami Büyüktopaç, Batman Petrolspor’dan Serkan Altun, Ofspor’dan Burak Kürşat Aydın ve Özgür Kaynak ile sözleşme imzaladı.

 

Kulüp tesislerinde yapılan imza töreninde konuşan Akçaabat Sebatspor Basın Sözcüsü Hayati Yavuz, zor koşullar altında teknik heyetin istediği sporcuları transfer ettiklerini belirterek, şimdiden gelecek sezonun takımını oluşturmaya başladıklarını söyledi.

Hayati Yavuz “Akçaabat Sebatspor’un içinde bulunduğu ekonomik darbağoza rağmen lisansa engel borcu hallettik. ve 8 sporcu ile anlaşma sağladık. Bu sporcular ile 1.5 yıllık anlaşma yaparak bir anlaşma gelecek sezonunda takımını şimdiden oluşturmaya başladık” dedi.

Hayati Yavuz,  Üst sıralara oynayacak bir kadro oluşturdukları ifade ederek “mevcut kadromuz zaten kaliteli sporculardan oluşuyordu. Aldığımız 8 sporcu ile de gücümüze güç kattığımızı düşünüyorum.  Bu takım ile hedefimiz bu gruptan lider çıkıp Bank Asya ligi için mücadele etmek olacaktır” dedi.

Hatayi Yavuz, kulübün Onursal başkanı Mevlüt Selami Yardım’a olan 400 bin dolarlık borcun ise Yardım tarafından kulübe hibe edildiğini belirtti ve kendisine teşekkür etti.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
bthncn
04 Şubat 2010 Perşembe 17:29
eleştiri!!!!!
yorum yapan arkadaşların bazılarına katılmıyorum!onlar sebatspor'u eleştirmekten başka yaptıkları birşey yok.sebatspor transfer yapmaz "niye yapmadınder, transfer yapar "elde para yok niye transfer yaptın der" bunun için bazı arkadaşlara katılmıyorum sebatspor onların yorumlarına kalmadı...........
yavuzstar
04 Şubat 2010 Perşembe 14:32
BÜYÜK BAŞKAN
BAŞKANIM RESİMLERDE KENARDA DURMA GÖRÜNTÜ SANKİ PARAYI VEREN SENDE DÜDÜĞÜ ÇALAN DİĞERLERİYMİŞ GİBİ GÖRÜNTÜ VAR BAŞKANIMIZ SENSİN FERDİDE SANKİ 40 YILLIK ARKADAŞINMIŞ GİBİ POZ VERDİ(EL OMUZUNDA)ŞIMARTMAYA GELMEZ FUTBOLCU MİLLETİ :)))
alisezgin
03 Şubat 2010 Çarşamba 22:18
kasımpaşalı kardeşim
evet kardeşim benim ilgimi çok çeken oyunculardı sebatta bunlar. enis, murat, sefa, ... çok yetenekli adamlar. geçmişlerini bilmem ama istersen buyur gel bi izleyip karşılaştırma yapalım diğerleriyle ben buna varım ;) ayrıca para ver demişsin bunlar ucuz laflar bunları geç kardeş!!! bi arabam var sebat isterse alsın kapımdan sen canını sıkma
hsncoban