• BIST 108.594
  • Altın 144,489
  • Dolar 3,4942
  • Euro 4,1102
  • Trabzon : 25 °C

Sebat Yönetimi Davet Edilmedi mi?

05.06.2010 18:03
Sebat Yönetimi Davet Edilmedi mi?
Selami Yardım 1. Spor, Sanat ve Kültür Ödül Töreni'ne Akçaabat Sebatspor'dan hiç bir yetkilinin katılmaması tepkilere neden oldu.

Akçaabat’a eğitime verdiği destek ve spor alanında yapmış olduğu üstün başarılar nedeniyle Akçaabat Sebatspor’un onursal başkanı Merhum Mevlüt Selami Yardım için akşam Akçaabat Kültürpark Erol Günaydın Sanat Merkezi’nde bir etkinlik düzenlendi.

 

Mevlüt Selami Yardım 1. Spor, Sanat ve Kültür Ödül Töreni diye adlandırılan geceye katılanlar hüzünlü dakikalar yaşadı. Geceye milletvekili Mustafa Cumur’un yanı sıra Mevlüt Selami Yardım’ın oğlu Erol Yardım, Akçaabat’ın önde gelen isimleri ve özellikle İstanbul’dan çok sayıda seveni katıldı.

Büyük Başkan Mevlüt Selami Yardım’ın Akçaabat Sebatspor’da yaşadığı şampiyonlukların yer aldığı sinevizyon gösterisi sırasında oğlu Erol Yardım’ın göz yaşlarına hakim olamadığını gördük. Aynı şekilde  O’nu anlatmak için kürsüye çıkan Baykal Kazancıoğlu ve Atilla Bölükbaşı’nın da duygularına yenik düştükleri görüldü. Hepimiz büyük başkan için üzüldük.

Ancak bu öneli gecede ismi Akçaabat Sebatspor ile özdeşleşen başkanın gecesinde gözümüz Akçaabat  Sebatspor yöneticilerini aradı, ama bulamadı.  Çünki hiçbir yetkili katılmamıştı geceye. Bu nasıl olurdu.

 

Araştırdık,

Acaba neden Akçaabat Sebatspor'dan kimse katılmadı geceye.

 

Başkan dahil birçok yöneticiye soruk. Haberlerinin olmadığını ifade ettiler ve davet edilmemelerinin üzüntülerini dile getirdiler.

 

Organizasyonu yapan Akçaabat Milli Eğitim Müdürlüğü.

Akçaabat Sebatspor yönetimi bu önemli gece için davetiye gitmemiş, davet edilmemiş veya unutulmuş. Sonuçta her ne olursa olsun ayıp oldu.

Bu ayıp, davet edildiği halde gitmemiş ise Akçaabat Sebatspor yönetiminin, davet edilmediyse organizasyonu yapan kurumun yani Akçaabat Milli Eğitim Müdürlüğü'nündür.

 

Yoksa birileri Mevlüt Selami Yardım adını kullanarak prim mi kazanmak istiyor.

Anlam veremedik, yorum siz okuyucularımızın.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
akasya
21 Haziran 2010 Pazartesi 14:31
Bahcıvan'a

bak cemil açıkladı okudunmu
orhan hoca aramış onu..orhan kim sebat ta hoca , yönetim nerede uyuyorlar..
nkim sen ve senin gibiler. editör aynen yayınlayacaksınız. madem o söyledi cevap verdim..
akasya
15 Haziran 2010 Salı 09:06
Tören
Bahcıvan'a.
Kıvırma ne söylediysen onu yazdım. Töreni düzenleyenler art niyetli dedin.Bende töreni düzenleyenleri yazdım.onlara cevap ver ve özür dile.
cemil oraya gelmeye korktu.aday olmayacağını söyledi baskı oluşmasın diye.o kadar tamammı.hem cemili savunmak sana kaldıysa,cemil şimdi savunmalık oldu işte.
Bahcıvan
14 Haziran 2010 Pazartesi 03:08
Nankörlük
nankörlük kedilere mahsus bir huy olarak bilinir. ama maalesef biz insanoğlundada çok görülen bir hastalıktır. Asla hizmet edenlere nankörlük etmemek lazım. Değerli büyüklerimiz bu klüp için çok şeyler yaptı. Allah onlardan razı olsun. Ama nankörlük etmeyelim. Onlar olmasaydı cemil dediğin sahşiyet olmazdı diyorsun. ACABAAA?? Nerde Yaşıyorsun. Onların desteği çoktur. Ama Cemilin! yaptıkları.. NANKÖRLÜK mü? Sonuna kadar var sizin gibi şahsiyetlerde. O kadar kendinize Güveniyorsanız önden buyurun.
akasya
11 Haziran 2010 Cuma 11:28
Tören
Bahcıvan'a!
ne güzel söylüyorsun.Eli klavye tutan atıp tutuyor diye.Önce aynaya bak baklım kimi görürsün..
Şimdi yine attın.Aynen yazıyorum " Organizasyonu yapanların Art niyetli olduklarını sağır sultan biliyor."
Bak şimdi olayı nereye çekti.Olaya başta Kaymakamlığı,Bld.Bşk.lığını, Mİlli Eğitimi,MSY İlk Öğ.Okulunu ve tüm sivil toplum kuruluşlarını suçladı.Niye Cemil var diye. Halbuki onların hepsi cemilin yanında oldular.Onlar istemese cemil orada zaten duramaz dı.Kalsın sana cemilin.Dem
Bahcıvan
10 Haziran 2010 Perşembe 17:23
HAYRET
Yorum Kurallarının Hangisini ihlal ettik bi açıklayın. Okuyan küfür ettiğimizi sanacak. Eli klavye tutan herkes atıp tutuyor. Sizde yayınlıyorsunuz. O zaman Doğruları araştırıp bulun ve yayınlayın. Konuyla alakalı ihtimalleri yazıp önden buyurun diyorsunuz. Bi araştırın bakalım. Davet edildimi edilmedimi Yönetim. Onu haber yapın. Yorumunuz size kalsın. Organizasyonu yapanların Art niyetli olduklarını sağır sultan biliyor. Cümle Aleme hayırlı olsun.. Sebat o malum kişilere kaldı. Bekleyip Göreceğ EDİTÖR: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Bir önceki yorumunuz büyük harf ile yazıldığından onaylanmamıştır.
Diğer Haberler
  • Kurbanlık Alırken Bunlara Dikkat22 Ağustos 2017 Salı 09:30