• BIST 106.638
  • Altın 145,346
  • Dolar 3,5163
  • Euro 4,1231
  • Trabzon : 26 °C

Sebat 1-Göztepe 3

31.10.2010 12:17
Sebat 1-Göztepe 3
Akçaabat Sebatspor Göztepe karşısında tutunamadı ve sahadan 3-1 mağlup ayrıldı.

-AKÇAABAT SEBATSPOR: 1 - GÖZTEPE: 3

 

Stat: Akçaabat Fatih

 

Hakemler: Yusuf Yılmaz xx, Felat Tekeş xx, Hüseyin Han xx

 

Akçaabat Sebatspor: Hasan Yaranlı xx, Eyüp x (Dk. 18 Hasan Şahin x), Ziya xx, Emre xx, Adem x, Burak xx, Remzi x (Dk. 59 Taha x), Fatih x, Selçuk xx (Dk 80 Erhan ?), Baykal x, Ömer x

 

Göztepe: Akın xx, İzzet xxx, Ahmet xxx, Ferhat xxx, Raşit xx, Türker xxx (Dk. 90 Anıl ?), Emin xx (Dk. 68 Serdar xx), Mehmet xx, İlhan xxx, Burak xxx, Abdulvahit xxx (Dk. 80 Uğur xx)

 

Goller: Dk. 41 Selçuk (Akçaabat Sebatspor), Dk. 35 İlhan, Dk. 82 Ahmet, Dk. 90 Uğur (Göztepe)

 

Sarı Kart: Dk. 36 Adem (Akçaabat Sebatspor)

 

daa_0395.jpg

 

sebat_goztepe2.jpg

adem-kart.jpg

 

sebat_taraftar.jpg

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
rooter
03 Kasım 2010 Çarşamba 20:24
ayağınızı denk alın!!!
işini doğru yapanları çekiştireceğimize bu güzel takımımıza bi akçaabatlı olarak nasıl katkıda bulunabilirim diye düşünsek zaten bu takım şuan bu hallere bile gelmezdi..!!
zaza
03 Kasım 2010 Çarşamba 13:01
ofesıo
müthiş teşhiş katılıyorum sana,hatırla bedava futbolcuları oraya toplarsan böle dibe vurursun,sebatspor kimsenin oyuncagı degil,maaş almak ıcın orda durmayın,basarısızlık varsa delıkanlı gibi cekip gitceksin..
kanıkx
01 Kasım 2010 Pazartesi 13:41
oefiso
evet,,tayyar gitsin ,ali gitsin ,oefiso gelsin..sanki ali ve tayyardan daha çok akçaabatlı,,arkadaşlar,sorunu çözelim sorun olmayalımmm..lütfen
oefiso
31 Ekim 2010 Pazar 22:38
sebat
sadece ihsan hoca değil arkadaşlar. ali ve tayyar olduğu sürece bu takım bitmiştir. iş aş kapısı sebat. başka bir şey değil. halkla kopuk.sporseverlerle koparıldı.neyü belirsiz bir yönetim. stad kapısını bilmeyen tesislerin nerde olduğunu bilmeyen bir yönetim tamammı.. THE END
teksas kuri
31 Ekim 2010 Pazar 19:26
yazık
bu takımı koyun kesmeyı bırakın koyun sürüsünü kesseniz gene kurtaramassınz.gençlerin ahını aldılar.ihsan derelioğlu senin gözüne girsin bu takım..egolarını tatmin etmek için sebatla oynadın.mehmet hoca geldı genen gençler yok .bu gençler nerde .nerde bu çocuklar.
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29