• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 28 °C

Sarıyer Maçı Biletleri 1 TL

15.04.2011 16:14
Sarıyer Maçı Biletleri 1 TL
Akçaabat Sebatspor’un kümede kalma mücadelesinde taraftardan destek bekleniyor.


Spor Toto 2. Lig Beyaz grupta mücadele eden Akçaabat Sebatspor’un kümede kalma mücadelesinde taraftardan destek bekleniyor.

Spor Toto 2. Lig Beyaz grupta mücadele eden Akçaabat Sebatspor’un geçirdiği zor günler sonrasından Sebat yönetim kurulu evinde oynayacağı maçların biletlerini 1 TL’ye indirerek destek istedi.

Pazar günü saat 14.30’da oynanacak olan Akçaabat Sebatspor- Sarıyerspor maçında taraftarın takımı yalnız bırakmaması bekleniyor. Ayrıca Körfez Belediye maçında da bilet fiyatlarının 1 TL’den satılacağı Sebat yönetimi tarafından bildirildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
güven
17 Nisan 2011 Pazar 23:47
yönetime
sebat yönetimine bir teklifim var beyler,hakan ayvazı yönetime alın,engin fikirlerinden yararlanın,bilgilerinden yararlanın,hatta ve hatta aliyle tayyar ordayken alında bakalın abisini oraya futbolcu olarak alabilecekmi çok merak ediyorum yaaaaaaaaaaaaaa.......
güven
17 Nisan 2011 Pazar 23:41
doğru
nuri kardeşe katılıyorum,çok doğru söylüyorsun acaba bilmiyorum kulube gidip yakından takip ediyormusun,ama en azından iyi bir yere parmak bastın.evet beyler abiniz alınmadı diye,yönetici olarak bir şeyler yapamadınız diye aliyle tayyarı eleştireceğinize,nuri kardeşin dediği gibi kulube gidip bir bakın bakalım insanlar ne yapıyor orda.gerçisizin kulube gitmeye cesaretiniz varmı onuda bilmiyorum yaaaaaaa........tamammı koçlarım benim.
güven
17 Nisan 2011 Pazar 23:28
kurtardılar
badetat cığım,senin görmekistemediklerini şimdi sana değil seni okuyanlara anlatayım.geçen sene başında uyncusu olmayan,t.direktörsüz sahaya çıkan,takımmaça giderken maç yemeği bile yediremiyen bir kulup,mevcut oyuncusuna bir tek lira ödeyemeyen,ve en kötüsü bir ay bile orda kalamayan bir kulup ortada varken,kulup 3 insana teslimedildi,birrrrrrr cemil kalkışım,ikiiiiii ali,üçççççç tayyar.bunlar ne yaptılar kulubü kongreye kadar götürdüler,diğer yönetimlerin
güven