• BIST 108.489
  • Altın 151,185
  • Dolar 3,6704
  • Euro 4,3242
  • Trabzon : 14 °C

Sarıyer 1-Sebat 0

24.11.2010 18:16
Akçaabat Sebatspor deplasmnda Sarıyer'e 1-0 mağlup oldu.
Sarıyer 1-Sebat 0

SARIYER: 1 - AKÇAABAT SEBATSPOR: 0

 

Stat: Bayrampaşa Çetin Emeç

Hakemler: Sefa Demir xx, İlhan Akşakar xx, Aziz Sonat xx

Sarıyer: Ethem xx, Sabri xxx, Serhat xx, Emrah xx, Mert xxxx (Dk. 78 Yusuf x), Serkan xxx, Tolga xxx, Dündar xxx, Göksel xxx (Dk. 82 Emre x), Aytürk Halil xx, Mahmut xx (Dk. 74 Gökhan xx)

Akçaabat Sebatspor: Hasan Yaranlı x, Eyüp Kadri x, Hasan Şahin x, Ziya x (Dk. 46 Cem x), Adem xx, Burak x, Barış x, Fatih x, Erhan x (Dk. 59 Emre x), Ömer xx, Can xx (Dk. 66 Taha xx)

Gol: Dk. 42 Mert (Sarıyer)

 

Sarı Kartlar: Dk. 54 Dündar, Dk. 78 Emrah (Sarıyer), Dk. 59 Fatih (Akçaabat Sebatspor)

24.11.2010

 

 Sarıyer1-0A.Sebatspor
 Çankırı Bld.0-1Turgutluspor
 Adıyamanspor0-0Bozüyükspor
 Çorumspor0-2İskenderun D.Ç.
 Hacettepe0-1Alanyaspor
 Gebzespor1-2B. Şekerspor
 Bandırmaspor3-0Yeni Malatya
 Bugsaş Spor4-1Mardinspor
 Körfez Bld.2-1Göztepe

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
olamora
29 Kasım 2010 Pazartesi 15:11
TEBRİKLER
ROTER RUMUZUYLA YAZAN ARKADAŞ SENİ GERÇEKTEN TEBRİK EDİYORUM DEMEKKİ BÜYÜK DÜŞÜNEN BİR İNSANMIŞSIN.FUTBOLDA DÜN YOKTUR YARIN VARDIR MANTIĞINI ANLAYAN SEN OLMUŞSUN TEBRİKLER DÜŞÜNCELERİN İÇİN
rooter
26 Kasım 2010 Cuma 16:53
salla..!!!
ona buna sallayacağınıza bu takıma bi katkım olsun diye uğraşsaydınız bu hallerde olmazdı sebatımız..!hep boş konuşmalar ya insanı usandırırsınız siz..
Jack Sparrow
25 Kasım 2010 Perşembe 17:01
Olamora
Evet evet aynen dediğin gibi ben kaç seneden beri dedikodu yapıyorum. Sebatın o şahsiyet zamanında ahı gitmiş adamlara o kadar paraları saçmaları vs hala bu kulübün üzerinde kamburdur. Tabi biz mi iyi bileceğiz Veli Sezgin çok iyi bilir bu işi. O kadar iyi bilirlerki rahmetli Selami Yardım Başkanı bile koltuğundan indirmişlerdi.

Daha da fazla bana açtırtma eski defterleri. Burada zavallı birisi varsa sen ve senin gibilerin hala Veli Sezgini savunma modunda olmaların
olamora
25 Kasım 2010 Perşembe 16:00
zavallı
jack sapparow musun nesin sen bu kafayla nereye gidersin bilemem .aradan 10 yıl geçmiş hala veli sezgin diyosun araştır bakalım veli sezgin giderken kulüpten kaçliralık çek yada senet almış yada diğer bırakan başkanlar nekadar senet almış yazık sizin gibi insanlar yüzünden bu takım bu halde asıl bir laf vardır küçük insanlar dedikodularla büyük insanlarda fikirlerle uğraşırmış sen kendini hangi sınıfa sokuyorsan sok dedikodu zihniyetli zavallı
Jack Sparrow
25 Kasım 2010 Perşembe 13:03
Hakaret etmedim ya
Vallahi haklısın ona bey demek de bize hakarettir. Ama bu tip ortamlarda da biraz daha dizginliyor insan kendini. Hakikaten yazık yahu 2 maçlarına gittim. Gebze-Göztepe yani bir takım bu kadar mı kötü kurulur. Genel Kaptan da var gerçi çok şahane anlıyor bu işlerden!
Diğer Haberler
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51