• BIST 106.991
  • Altın 151,481
  • Dolar 3,6762
  • Euro 4,3196
  • Trabzon : 13 °C

Sahilden Kaçak Kuma Jandarma Engeli

05.11.2009 11:20
Sahilden Kaçak Kuma Jandarma Engeli
Akçaabat’ın Söğütlü beldesi sahilinde kaçak kum alımına jandarma engeli

Akçaabat’ın Söğütlü beldesi sahilinde kaçak kum alındığı ihbarı üzerine harekete geçen Jandarma ekipleri sahile yaptığı baskında belediye ekiplerini suçütü yakaladı.

 

 

Alınan bilgiye göre, bir ihbarı değerlendiren Akçaabat İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı ekiplerce Söğütlü beldesindeki sahile sabahın erken saatlerinde  baskın yaptı. Söğütlü sahilinden 1 kepçe ve 1 komyonun kaçak kum aldıkları tespit edildi.  Jandarma ekiplerince olay yerine  çağrılan  İl Çevre ve Orman Müdürlüğü ekiplerince belediyeye para cezası uygulanacağı öğrenildi.

 

Olay ile ilgili soruşturma sürüyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Tarafsız
07 Kasım 2009 Cumartesi 13:18
alpertunga
yapılanın yanlış olduğunu söyleymeyecek kadar subjektifsin. şu anda söğütlü belediyesi içinde hiç bir düzen kalmamıştır çalışanlar tamamen disiplinsizlik içinde sallanmaktalar. Sölediğin bazı şeyler hayalürünü olduğu için açıklama yapmaktan da kaçınıyorsun. ama anlaşılan desteklediğin birileri var
alpertunga
07 Kasım 2009 Cumartesi 11:08
fatihbey
bu haber kasıtlı yapılmış bir haberdir ben bunu anlatmaya çalışıyorum..sen eğer haberin doğru luğunu yanlışlığına bakıyosan araştır bakalım ...
yani sahilden kum alma ilk kez olmuyorki..daha önceki dönemde defalarca yapıldı hemde bizzat şahısların ayağına getirildi..o zaman haber değeri yoktuda şimdi haber değeri oldu öylemi..bende bunu anlatmaya çalışıyorum..ve kesinlikle kasıtlı olarak yapılmış bir haberdir.ben ne belediye çalışanıyım nede parti üyesiyim..ben söğütlüyü ve söğütlünün yapısını
fatihb
07 Kasım 2009 Cumartesi 10:58
Alpertunga
Yorumlarınızdan anlaşılan şu ki, siz tarafsız gözle buolaylara bakamadınız. Doğrunun yanında değil de kendi düşüncenizden kimse o'nun yanındasınız. Bunun yorumunu diğer yorumculara bırakıyorum.
2.Benin araştırmamı istiyorsunuz. Benim öle bir derdim yok. Ben habere bakarım. Doğrumu yanlışmı diye. Ama siz Diyadin'e sorun diyorsunuz. Bildiğiniz birşey var demektir bu. Bildiğiniz şeyleri neden açıklamadığınızı eleştirdim. Biliyorsanız bildiklerinizi burada paylaşın. nasılsa isminizide gizliyorsun
alpertunga
07 Kasım 2009 Cumartesi 10:51
fatihb
bir konuda yorum yapacaksan sebeblerini sen araştırıp bulacaksın kardeşim..söğütlü halkı kimin ne oldunu gayet iyi biliyor...alıbnacak olan kum parke çalışmalarında parkelerin altına serilecekti..sonuçta vatandaşa hizmet amaçlı...ömer katırcıoğlu gibi milletin inşaatına kum taşımıyor şu anda belediye..
fatihb
07 Kasım 2009 Cumartesi 10:39
haberi Kim Yaptırdı
Bir yorumcumuz Haberi kimin yaptırdığını Diyadin'e sorun diye yazmış. Siz biliyorsanız neden açıklamıyorsunuz. Açıklayın kimin yaptırdığını. Kimseyi de zan altında bırakmayın.
Diğer Haberler
  • Trafik Kazası 1 Ölü16 Ekim 2017 Pazartesi 11:40