• BIST 104.539
  • Altın 163,652
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Trabzon : 7 °C

Pursaklar 2-1 Sebatspor

10.04.2010 16:37
Pursaklar 2-1 Sebatspor
Akçaabat Sebatspor deplasmanda karşılaştığı Pursaklarspor'a 2-1 mağlup oldu

TFF 2. Lig 3. Klasman Grubu'ndaki Temsilcimiz Akçaabat Sebatspor Deplasmanda Oynadığı Maçtan 2-1 mağlup ayrıldı. Kadrolar ve goller şu şekilde...

Hakemler: Özgen Fatih Kalay xx, Ali Tatlıcıoğlu xx, Muhammet Çekin xx

Pursaklarspor: Fatih xxx, İhsan xx, Mehmet Çetinkaya xx, Bekir xx, Emrah xx (Dk. 84 Melih x), Galip xxx, Serdar Gökkaya xx (Dk. 68 İsmail x), Uğur xx, Serdar Ergelen xx (Dk. 56 Mehmet Atik xx), Çağlar xxx, Şevki xx

Akçaabat Sebatspor: Güner x, Remzi xx, Caner xx, Kenan x, Sami x, Adem x, Ziya x (Dk. 69 Semih xx), Emre Hızarcı x (Dk. 46 Erhan x), Ferdi x (Dk. 61 Murat), Taha xx, Emre Özilgen xx

Goller: Dk. 17 Serdar Gökkaya, Dk. 65 Çağlar (Pursaklarspor), Dk. 90 1 Taha (Akçaabat Sebatspor)

Sarı kartlar: Dk. 47 Çağlar (Pursaklarspor), Dk. 63 Adem, Dk. 82 Caner (Akçaabat Sebatspor)

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
emincelenk
11 Nisan 2010 Pazar 19:17
yazık olmuş...
yani abi elinde yunus emre var elinde erhan çelenk var, elinde murat çubukcu var, elinde sefa ayvaz var... var oğlu var ee kat bunlarıda ahmetin canerin emrenin kenanın ziyanın semihin ferdi yanığın mehmet ipeğin yanına neden bunu denemiyorsun hocam? maddi açıdan en iyi takım şuanda sebatımız ama karadeniz gençlerle bak neler yapıyor bizde yapalım abi lütfen yaa...
emincelenk
11 Nisan 2010 Pazar 19:14
yazık olmuş...
dengesiz sonuçlar alıyoruz ama senin üstünde durduğun oyuncular hep aynı. yönetimide anlamıyorum demekki onlarda görmüyor. ya arkadaş zaten bundan sonra düşeceğimiz yok bari gelecek sezonu kurgula oluştur takımı gençlerden ve oynatmadıklarından birde onları gör ve bizde görelim. bir sürü yetenekli adamın var. sol tarafa bakıyoruz bunlarmı sebatın topçusu? sağ kenara bakıyosun yetenek yok forvete bakıyosun meziyet yok... yok abi yok
emincelenk
11 Nisan 2010 Pazar 19:12
yazı olmuş...
bir takımın kenarları olmazmı bu mu koskoca sebatın kenarları bumu bu takımın ortasahası bumu bu takımın forveti ?? biz bence hala büyüklüğümüzün farkında diiliz. amblemimiz formamız adımız bile bir başka güzel ama birde kulübümüzün her köşesinden adalet aksa ama nafile aynı tas aynı hamam. Ya ihsan hocam 40 kişilik kadronda hiç mi yetenekli adam yokta oynatmıyorsun soruyorum sana?
emincelenk
11 Nisan 2010 Pazar 19:10
yazık olmuş...
kimse yorumum için aa bak işte yenildik yine başladılar olumsuz yorumlara diye düşünmesin. aksine uzun zamandan beri ilk kez yorumda bulunuyorum çünkü gerçekten dayanamadım. takımı eleştirmiycem çünkü kapasite bu ve bunun üstünü zorlamak yanlış olur. fakat hocayı anlayamıyorum. yavaş yavaş takımı gençleştirmeye çalışıyo diye düşünüp sevinmiştim ancak boşuna sevinmişim
msaka
11 Nisan 2010 Pazar 19:08
neden susuyosunuz!!
pursaklara macı kım sattı?? kendı kalesıne gol atan adama mac mı sattı dıceksınız??? alkışlar sebata her zaman destekcısıyız , kahrolsun cehalet
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26