• BIST 103.912
  • Altın 161,198
  • Dolar 3,9233
  • Euro 4,6062
  • Trabzon : 18 °C

Pilot Takım Oluyoruz

25.05.2008 11:36
Pilot Takım Oluyoruz
Akçaabat Sebatspor Trabzonspor'a Pilot takım olmak üzere.

Akçaabat Sebatspor kulübü As başkanı Temel Kazancıoğlu Trabzonspor’un Akçaabat Sebnatspor’u pilot takım yapma yönündeki görüşmelerin sürdüğünü böyle bir projenin Kulübün geleceği için önemli olduğunu” belirtti.

Kazancıoğlu sitemize  yaptığı açıklamada Sebatspor olarak böyle bir teklife olumlu yaklaştıklarını ifade ederek “Trabzonspor başına gelen yeni yönetim Gelecek için farklı planları var. Bunlardan biriside Akçaabat Sebatspor’u  Pilot takım yapmak. Şu an görüşmelerimiz sürüyor. Hayata geçirilecek böyle bir proje hem Akçaabat Sebatspor’un bulunduğu ekonomik darboğazdan kurtarmış olacak, hem de Trabzonspor daha yetenekli gençlere imkan verecek bir ortam sağlanmış olacak. Bu karar her iki kulübünde menfaatine olacaktır”  dedi.

Kazancıoğlu, Sebatspor’un kurumsallaşmasını tamamlamasından hem tesis ve altyapı bakımından   oturmuş bir kulüp olduğunu Trabzonspor’un Akçaabat Sebatspor’u seçmesinde etken olduğunu söyledi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
furkan samet salihoğlu
18 Haziran 2008 Çarşamba 12:33
çok ii olur
bnce çok iyi olur
AYDIN KÖROĞLU
28 Mayıs 2008 Çarşamba 23:16
AHMET AYDIN'A
Benim tanıdığım akçaabat ta ahmet aydın bir tane...oda isterse sebata gereken yardımı yapar..başkasının dediği lafa destek vermesine gerek yok..tabii benim dediğim ahmet aydın sa....bi lafım da gene osman güner e kardeşim sebat orda bildiğin bi şey varsa git müdahale et...etmiyorsanda laf ebeliği yapıp milletin karnını bulandırma...dediğim gibi kulüp orda git gerekeni yap...tabiii yazdığın gibi kişiliğe sahip bir insansan....
AYDIN KÖROĞLU
28 Mayıs 2008 Çarşamba 22:50
OSMAN GÜNER'E
Bak kardeşim sen kimsen bidefa belli ki sebat maçına para verip gidiyosun...ama bu sana böyle konuşma hakkı vermez..bi şey biliyorsan kulüp orda gidersin konuşursun...kimin kimle ne ilişkisi var anlatırsın...doğruysa akçaabatlı olarak alkışlanırsın...ama yalansa gerçek kimliğini açıklarsın senin kim olduğunu ve ne mal olduğunu akçaabat anlar...hodri meydan kardeşim...seni bekliyor...ve akçaabat sebat spora başarılar diliyorum...canı gönülden...
osman karan
27 Mayıs 2008 Salı 20:48
ayıp
sedat bey ayıp ama unutmaki 3yıl önce dediğin o bilinçsiz yöneticiler bu takımı lige çıkardı .sen de onların eteklerinde dolaştığını unutma anladımki sen kim ikdidarsa onun yanındasın çok ayıp .bu takıma sahip çıkmak lazım eğer akcaabattan bu takımı yönetecek bir yönetim çıkmıyosa o zaman biz kapatalım takımı akcaabatlılar olarak.ama üzüldüm senin adına abi diye yanında dolaştığın insanlara sevinçten uçtuğun boğazına sarıldığın insanlara bu şekilde laf atmana çok yazıkkkkkkkkkkkkk
ismet yılmaz
27 Mayıs 2008 Salı 18:21
pilot takım!!!!!
Trabzonspor, her zaman sebatspora yardımcı olmuştur, sebatspor da trabzonspora istediği futbolcuyu tek kuruş talep etmeden vermiştir.zaten abi kardeş ilişkisi hep olmuştur. pilot takım meselesi yıllar önce de gündeme gelmiş ve kabul edilmemişti. trabzonsporun pilot takım sebatspordan ne gibi faydası olur diye düşünülür ise cevap "hayır" olur. zaten ne istiyorsa alıyor, biz de ne talep ediyorsak vermek için elinden geleni yapıyor.
Bu nedenlerden dolayı, trabzonsporumuzun sebata daha fazla yardım etmesi talep edilirse kabul ederler ve münkün olan maddi ve futbolcu desteğini verirler. o nedenle "pilot takım" düşüncesine geek yoktur. yönetimi ve hocalarımızı bildiğim kadar onlar sececek. bu 85 yıllık kulube yakışmıyo, onur kırıcı gibi geliyo. uzun yıllar yöneticilik yaptığım kulübü zor duruma düşürenler şimdi pilot takımı düşünüyorsa üzülmemek elde değil.....
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26