• BIST 116.856
  • Altın 160,984
  • Dolar 3,7699
  • Euro 4,6154
  • Trabzon : 10 °C

Öztürk Türkmen'in Açıklanmasına ne dedi?

25.01.2014 01:14
Ahmet Ziya Öztürk Türkmen'in Açıklanmasına ne dedi?
Öztürk Türkmen'in Açıklanmasına ne dedi?

AK Parti Akçaabat İlçe Başkanı Ahmet Ziya Öztürk, Akçaabat Belediye başkan Adayı olarak Şefik Türkmen isminin açıklanmasına ne dedi. Sitemize açıklamalarda bulunan Öztürk "Bizim için Genel Merkezin göstereceği aday her kimse kimse teşkilatçılığımızın gereği çalışmalarımızı devam ettireceğiz. Partimizi hem şeçimde, hem hizmette en iyi yere getirmek için çalışacağız. Bundan sonra bize düşen birlik ve beraberlik içerisinde çalışmak ve Akçaabat'ta güzel hizmetler getimektir. Akçaabat'ımıza hayırlı olsun" dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Mehdi
28 Ocak 2014 Salı 09:04
09:04
Yazık. Bu adamın hala Akçaabat belediye başkanlığına aday adayı olması ayıp, aday gösterilmesi ise ayrı ayıp. Çarşının içindeki yolun taşlarını seçim öncesinde değiştirmesi Akçaabat'a değişik bir hava kattı gerçekten. Çok geliştik çok. Neymiş. Parti kimi aday gösterirse göstersin oy vermek zorundaymışız. 60'ların 70'lerin kafası. İcraatlarını beğenmediğim adama sırf partim aday gösterdi diye oy vereceğim. Sebep? Sanırım yüzyıl geçse de bazı cahilliklerimizden kurtulamayacağız.
seçmen
26 Ocak 2014 Pazar 10:45
10:45
sorumluluğunuzu farkındasınız herhalde akçaabatı kaybedersek sorumlusu sizsiniz hayırlısı inşallah ama çoook yanlış yaptınız demekki akçaabatın bu duruma düşmesindeki sebep sadece şefik türmen değilmiş aday göteren ve oy verenlermiş
akçaabatlı
26 Ocak 2014 Pazar 01:56
01:56
resmen seçmenle dalga geçmek bunun adı. bu adam bulunmaz hint kumaşı mı? akçaabatı esnafların himayesinen kurtaramadı. sanki başka birisi yoktu.bulunmaz hint kumaşı sanki....
Hasan Ali
26 Ocak 2014 Pazar 00:42
00:42
Osman ÇAAVUŞ..
Kimsin bilmiyorum ama... "buseçim cumhurbaşkanlığı seçiminin puravası olacaktır" sözünden birşey anlayamadım. PURAVA ne demektir?
selim
25 Ocak 2014 Cumartesi 15:36
15:36
olması gereken oldu mevcutlar içinde bu işi yine en iyi başkan yapar, yirmi sene çalmadan çırpmadan çalıştı. yalan mı.
Diğer Haberler
  • Çelik'ten Farklı Açıklamalar29 Kasım 2017 Çarşamba 13:13