• BIST 104.539
  • Altın 163,884
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Trabzon : 7 °C

Osman Çavuş Merkez İlçe Toplantısında

25.11.2012 00:18
Osman Çavuş Merkez İlçe Toplantısında
Yaptığı açıklamalarla gündem olan Çavuş, Merkez İlçe toplantısında

Son yaptığı açıklamalarla birlikte Trabzon’da başta AK Parti camiası içerisinde gündem yaratan AK Parti Akçaabat eski ilçe Başkanı Osman Çavuş’un AK Parti Trabzon Merkez İlçe Başkanlığı’nın dün akşam Hamamizade İhsan Bey Kültür Merkezi’nde düzenlediği danışma meclis toplantısına katıldığı dikkatlerden kaçmadı. Çavuş’un, Akçaabat İlçe Başkanlığı yaptığı dönemde yönetim kurulu üyelerinden, kendisine en yakın isimlerden Davut Gerigelmez, Erkut Küçük ve birkaç isimle toplantıya katıldığı gözlendi.
Öte yandan, Çavuş ve beraberindekileri Günebakış Gazetesi'nden Berkant Parlak fotoğrafladı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
bayramoğlu
28 Kasım 2012 Çarşamba 18:23
kurban olun...!
siz osman çavuş ve kurmaylarına kurban olun...!
zeyd çölmekci
26 Kasım 2012 Pazartesi 12:45
TOPLANTI
HER TARAFINIZ TOPLANTI OLSA NE OLUR
sabeş
26 Kasım 2012 Pazartesi 09:07
vay vay vayyy
ne olacak yani?katılması neyin işaretidir acaba?
pulathane
26 Kasım 2012 Pazartesi 08:21
GERÇEK YÜZ
OSMAN BEY VE KURMAYLARI AKAÇAABAT SEVDALISI YA TRABZONDAN POZLARI VERİYORLAR.GERÇEK YÜZÜNÜZ BU İŞTE
Huysuz
25 Kasım 2012 Pazar 20:28
Önemine turup suyu....
Akçaabat'ı rant için kullananlardan biriside odur. Bu nedenle de siyasetten kopmaz kopamaz.
Diğer Haberler
  • AK Parti'de Görev Dağılımı10 Ekim 2017 Salı 21:26