• BIST 117.235
  • Altın 161,959
  • Dolar 3,7784
  • Euro 4,6204
  • Trabzon : 18 °C

Orta Mahallede Ele Geçirildi

08.04.2008 21:16
Orta Mahallede Ele Geçirildi
Akçaabat Orta mahallede bir depoya baskın yapan Jandarma ekipleri 884 Şişe içki ele geçirdi.

Trabzon'un Çağlayan beldesi ile Akçaabat ilçesinde düzenlenen operasyonlarda 440'ı kaçak, 444'ü sahte olmak üzere 884 şişe viski, cin ve votka ele geçirildi.


Alınan bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Çağlayan beldesinde durdurdukları bir araçta yaptıkları aramada, 444 şişe viski, cin ve votka ele geçirdi.


Sahte oldukları tespit edilen içkilere el koyan jandarma ekipleri, sürücü Ö.G'yi (33) gözaltına aldı. Ö.G'nin sorgusu sonucu Akçaabat merkezdeki bu kişiye ait depoda arama yapan jandarma ekipleri, 440 şişe bandrolsüz viski, cin ve votka ele geçirdi.

Olay mahallinin Polis bölgesi olması nedeniyle içkiler Akçaabat Jandarma tarafından Akçaabat Emniyet Müdürlüğüne teslim edildi.

Güvenlik güçleri, gözaltında bulunan Ö.G'nin, sorgusunun ardından adliyeye sevk edileceğini kaydetti.


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
gazanfer şengün
13 Nisan 2008 Pazar 13:37
orta mah.
jantarma yada polis ne farketer her iki teşkilatıda kutluyorum başarılarının devamını diliyorum.onlar bizim geleceğimiz bu vatanın teminatı saygı ve sevgilerimi sunuyorum. bu vatana zarar veren herkesin karşınıntayız olmayada devam edeceğiz.saygılarımla.gazanfer şengün.
orhan
10 Nisan 2008 Perşembe 22:37
zevit
evet doğru ama olayın ilk başlangıç yeri jandarma bölgesi devamı ise polis bölgesinde beraber operasyon yapılır.
GÜNAY GÜNAYDIN
10 Nisan 2008 Perşembe 11:24
utanç verici
Mustafa bey yapmış olduğunuz yorumu bende düşündüm neden jandarma da polis değil orta mahalleye polis bakması lazım ama yinede tbrk ediyorum jandarmayı bu tür suçlara taviz vermemek gerekiyor.Neler oluyor Akçaabatımıza lütfen arkadaşlar ilçemizin herzaman güzelliği tabiatı ve kültürüyle ön planda olalım bu tür suçlardan uzak duralım.Saygılar
ismail