• BIST 103.912
  • Altın 161,198
  • Dolar 3,9233
  • Euro 4,6062
  • Trabzon : 17 °C

Onay Çıkmadı

10.09.2008 13:42
Onay Çıkmadı
Güzel Sanatlar Fakültesi’nin açılışı 2009–2010 Eğitim Öğretim Yılı’na kaldı.

Akçaabat Belediyesi tarafından Karadeniz Teknik Üniversitesi’ne devredilen eski Tekel binalarında hizmet verecek olan Güzel Sanatlar Fakültesi’nin açılışı 2009–2010 Eğitim Öğretim Yılı’na kaldı.

Öğretim kadrosunun atanmasına rağmen Yüksek Öğretim Kurumu tarafından açılışına onay verilmeyen kurumun binalarında bu yıl Trabzon Meslek Yüksek Okulu’nun bazı bölümleri öğrenim görecek.

Binanın halen çevre düzenleme çalışmaları sürdürülüyor. Çalışmalar çerçevesinde bahçesi yeniden elden geçirilen müştemilatın güney cephesine de istinat duvarı inşa ediliyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
mehmet
03 Aralık 2008 Çarşamba 20:38
akçaabat
arkadaşlar bu okul senelerdir yaptırılmak isteniyor ama yapılmıyordu sonun ktü rektörü elini masaya vurdu ve bu masa akçaabat bel. masası yanii okulu zorlan yaptırdılar akçaabata çok geç kalmış bir yatırım bunun sebebi baştakiler inşallah bu okulu kaldırırızda birazda halkımız kalkınırrr
babacan
13 Eylül 2008 Cumartesi 00:31
fazla gördüler
akçaabat için yapılıyorsa geç karar verilir akçaabat için olacaksa geç olur siyasilerim, sağ olsun şimdi demeyin siyasiylen ne alakası var bal gibide var
tolggaaa
10 Eylül 2008 Çarşamba 22:41
uyuşuklukk
Kaç seneden beri yapılıyor güya, üç sene oldu.En baştan temelleri atılsaydı şimdiye kadar bitmişti.Ama bu kadar uyuşukluk ben her gün önünden geçiyom tekel binalarının ağustoz ayında tek bir civi bile cakılmadı aksini itaraz eden olamaz cünkü ben hergün önunden geciyorum oranın.İsteseler bu seneye yetiştirirlerdi.Ama uyuşukluk varya.
Diğer Haberler
  • Öğrenciler Gezerek Öğrendiler24 Mayıs 2016 Salı 17:13