• BIST 108.489
  • Altın 151,139
  • Dolar 3,6704
  • Euro 4,3242
  • Trabzon : 19 °C

Okulda Bomba Paniği

22.05.2008 16:53
Okulda Bomba Paniği
M.SelamiYardım İÖO'nda bir öğretmen, çantasını okulun giriş kapısının önünde unutunca olay yerine bomba imha ekibi çağrıldı.

 Akçaabat ilçesinde bir öğretmen, çantasını okulun giriş kapısının önünde unutunca olay yerine bomba imha ekibi çağrıldı. Bomba uzmanının açtığı çantadan evrak çıktı.

Alınan bilgiye göre, ilçenin İnönü Caddesi'ndeki Mevlüt Selami Yardım İlköğretim Okulunun giriş kapısının önünde bir çanta olduğunu fark eden okul görevlileri, polise haber verdi.

Hemen okula ulaşan güvenlik güçleri, çevre emniyetini alarak öğrencileri güvenli bir alana topladı ve bomba imha uzmanı çağırdı.

Olay yerine gelen bomba imha uzmanı, güvenli şekilde çantanın çevresinde yaptığı incelemede, içerisinde bomba olmadığını tespit ederek çantayı açtı.
Aynı okulun sınıf öğretmeni Gülşen Sevindik tarafından burada unutulduğu anlaşılan çantanın içerisinden, Sevindik'e ait evrak çıktı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
aslı eymen
24 Mayıs 2008 Cumartesi 09:50
böyle saçmalık
her görülen çanta bomba die ihbar edilirse vay halimize akıl var mantık var kim ne die ilkokulun önüne bomba koysun kii
Busra
22 Mayıs 2008 Perşembe 18:59
ah ah ah
vah be benim arkadaşım o kadar korksun hemde fereksiz yere. Olmaz kardeşim byle şey. Diyorum ona bizim okula gel diye amaaaa.... kime diyorum. Neyse Allah'ım korumuş onları. Allah gerçek bombadan korusun...
Nur
22 Mayıs 2008 Perşembe 18:22
Çok Korktuk
Ben o okulun sabahçı öğrencilerinden biriyim. O sırada okuldaydım. Ve okuldan en son çıkanlardan biriyim. Tabi ki çok korktuk ve panikledik. Bir öğretmen çantasının bomba çantasına benzetilmesi bence çok inanılır brşey değil. Kim ihbar etti oda bir merak konusu. Kaç öğrenci kaç öğretmen oraya çantalarını koyuyor, unutuyor. Her çanta bomba sanılırsa işimiz çok kötü. Biz ne kadar korktuk. Yüreğimiz ağzımıza geldi. Ama çok şükür bomba değil.Polis amcalara, abilere çok teşekkür ediyorum. İhtimal olmasına rağmen başlarından savmadılar ve bomba imha ekibi bile çağırdılar.
Diğer Haberler
  • Akgün'den Muhtarlar Günü Mesajı19 Ekim 2017 Perşembe 11:04