• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 25 °C

Münibüsçüler Mali Kongresini Yaptı.

19.04.2014 14:10
Akçaabat Söğütlü ve Mersin Minibüsçüler Kooperatifi olan mali kongresini gergin geçti.
Münibüsçüler Mali Kongresini Yaptı.

Akçaabat Söğütlü ve Mersin Minibüsçüler Kooperatifi olan mali kongresini gergin geçti.

Akçaabat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü salonunda yapılan Akçaabat Söğütlü ve Mersin Minibüsçüler Kooperatifi olan mali kongresinde bir önceki başkan Abdullah Sevim ile mevcut yönetim arasında sözlü atışmalara sahne oldu. Divan başkanlığını Akçaabat Şoförler Odası Başkanı Ali Şentürk’ün yaptığı olan mali kongrede söz alan Abdullah Sevim Kooperatifin gelir gider bilançosu hakkımdaki görüşleri salonda gerginlik yarattı. Sık sık sözü kesilen Sevim’e salonda bulunan üyeler tarafından kürsüden inmesi için telkinde bulunuldu. Başkan Erkan Tamer ile yönetim kurulu üyesi Bekir Kodalak yönetim kurulu hakkındaki sözlerinden dolayı Abdullah Sevime cevap verdiler. Bekir Kodalak’ın sözleri salonda tekrar gerginliğin artmasına neden oldu. Divan başkanı Ali Şentürk olaya müdahale ederek söz almak isteyenlerin kürsüye çıkmasını istedi. Daha sonra yapılan oylama ile olan mali kongre tamamlandı.

 

soforler-kongre.jpg

TARTIŞMA GÖRÜNTÜLERİ İÇİN TIKLAYINIZ...

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Ali
02 Mayıs 2014 Cuma 00:20
00:20
Yazıklar olsun Abdullah SEVİM ' e 16 sene başkanlık yaptım diyor, şimdi yemek faturalarını konuşuyor. Yazık yazık...Çamuk at izi kalsın mantığı olmaması lazım.
esnaf
21 Nisan 2014 Pazartesi 10:01
10:01
bu muhterem zat kendi döneminde ne yapmış ki konuşuyor. kendi yaptıklarını şimdi karşısındaki insanlara mal ediyor. yazık yazık adamlık bu değil. konuşturmayın böyle insanları
ender akın
20 Nisan 2014 Pazar 22:23
22:23
hesapmı sormuş kim demiş
hsn
20 Nisan 2014 Pazar 16:15
16:15
Kavga etmeden neden adam gibi insan gibi konusup 40 km lik hattin huzurunu tadini cikararak calismiyorsunuz,,hic bgenmediginiz kürtleri gidin memleketin cesitli yerlerinde nasil hat calistirip para kazandiklarini görün
siz nerden ciktiginiz sayi...hepiniz mafya vari oturmussunuz bu residmeki oturma düzeni bile ne kadar carpik bir düen oldugunu gösteriyor.

calmadan hakli bir sekil de adilce bu hatti neden insan gibi isletip para kazanmayi düsünmüyorsunuz...bakin bu hatti geir birileri ayaginiz altindan cekip alir akliniz döner sizin haberiniz varmi...yok..halen daha denizle dag arasinda sikisip yasamaya devam ediyorsunuz...azcik ufkunuzu acin,.....dedigiim gibi birileri gelir bu hatti parcalayipelinizden alir....akilli olun gercekten aklinizi alirlar ondan sonra dize vurmak bir ise yaramaz sevgiler saygilar iyi huzurlu calismalar
ahmet
20 Nisan 2014 Pazar 12:14
12:14
Vatandaşı minübüsçülere emanet etti yetkililer.Yapın şuraya bi raylı sistem kurtulalım şu minübüsçülerden.Onlarda pazarlarda soğan,patates satsınlar,onuda yapamazlar gerçi.
Diğer Haberler
  • Çalışmalar Devam Ediyor.17 Ağustos 2017 Perşembe 16:06