• BIST 105.164
  • Altın 162,867
  • Dolar 3,9214
  • Euro 4,6462
  • Trabzon : 6 °C

Müftü Emekliliğe Ayrıldı

24.02.2012 11:26
Müftü Emekliliğe Ayrıldı
Akçaabat Müftüsü Yakup Baki Emekliye Ayrıldı.

 

Akçaabat Müftüsü Yakup Baki emekliye ayrıldı. 1955 yılında Tonya'da doğan, 1982 yılında Samsun Yüksek İslam Enstitüsü'nden mezun olan, 1984 yılında Posof Vaizi olarak Diyanet İşleri Başkanlığı'ndaki görevine başlayan Müftü Yakup Baki, Trabzon'un Düzköy, Maçka ve Arsin ilçelerinde müftülük yapmasının ardından 2008 yılının Ağustos ayında Akçaabat Müftüsü olarak atanmıştı. Yakup Baki, 20 Şubat 2012 tarihinde kendi isteğiyle emekli oldu.

Baki'nin emekliye ayrılmasıyla boşalan Akçaabat Müftülüğü görevine İlçe Vaizi Ali Kandil vekâlet etmeye başladı

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
adam olmayan akcaabatlilar
14 Temmuz 2015 Salı 21:18
21:18
akcaabat akcaabat sanki paristir allahsizlik atomlarinizda var muftu dayanmiyo size cunku seytansiniz icinizde iman olsa din adamiyla ugrasmazsiniz bos adamsiniz vesselam
FATIHBAKI
26 Mart 2012 Pazartesi 02:54
SAYIN MUFTUM E
SAYIN HOCAM EMEKLILIGINIZ BIZLERI UZDU AMA KENDINIZDE DAHA ONCELERI YORULDUGUNUZU VE EMEKLI OLACAGINIZI SOYLEMISTINIZ YINEDE SIZIN BU KARARNIZA SAYGI DUYMAKLA BERABER UZUNTULERIMIZI DILE GETIRIYORUZ SAYIN HOCAM SIZIN GIBI AYDINLAR KOLAY YETISMIYOR AKCAABAT SIZI OZLIYECEK ALLAH EMEKLILIGINIZI HAYIRLI KILSIN INSALLAH SOHBETLERE DEVAM EDECEGINIZ DUYDUK INSALLAH CEMAATINIZ OLMAYA DEVAM EDECEGIZ SELAMLAR
NOT ;YORUM YAPAN ARKADASLAR YALAN YANLIS SEYLER YAZACAGINIZA ISMINIZLE CISMINIZLE KARSINISINA DIKILIN YALANDAN BURDA KOLPA YAPMAYIN SIZIN IKI KELIMENIZLE KIMSE CAPTAN DUSMEZ CUNKU ADI OLMAYANI KIMSE KALE ALMAZ ADAMDAN SAYMAZ ERKEK OLUN KADIN GIBI BASKA ISIMLERIN ARKASINA GIZLENMEYIN TABII CESARETINIZ VARSA OLDUGUNU DA SANMIYORUM SIRATCI BEY....
mstfslh
28 Şubat 2012 Salı 16:09
aynı tas aynı hamam
bu emeklilik bir ceza değil adeta ödüldür. ve diyanette ödüllendirmiştir.mesele şu bu meselesi değil islami şahsiyete sahip olmamadır.imamlarımızın dik duramamasıdır.dik duranlarıda kendi içlerinde diskalifiye etmeleridir.ses çıkarmıyorlar...Sırat köprüsünde müftü beyi bekleyecek çok kişi var orada görüşeceğiz.ama ben onunla beraber başkalarınıda bekliyor olacağım....
halkadamı
27 Şubat 2012 Pazartesi 11:21
Sistem halkın değil.
Bu adam insanlık adına ne yaptı?Bu adamı görevden almadan emekli olmasına izin veren sistem ondan daha acımasız,daha insafsızdır.
Aldığın para sana helal mi müftü bey?
Mevcut
24 Şubat 2012 Cuma 18:27
Akçaabat Sanada Kalmadi
Alma Mazlumun Ahını Çıkar AHESTE AHESTE
Seninle Mahşerde Görüşeceğiz Yakup Bey !

Keser Döner Sap Döner Gün Gelir Hesap Döner...
Diğer Haberler
  • Akçaabat'ta Feci Kaza 1 Yaralı22 Kasım 2017 Çarşamba 14:59