• BIST 90.383
  • Altın 144,409
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • Trabzon : 7 °C

Modern tesis geliyor

29.11.2007 15:38
Modern tesis geliyor
Akçaabat Belediyesi tarafından ihaleye çıkartılan sahil dolgu alanı yıllık 81000 ytl ile ihale edildi.

Akçaabat Belediyesi tarafından sahil dolgu alanında bulunan 1400 metrekarelik kapalı alana sahip olacak şekilde projelendirilen çok amaçlı salonu ve lokantası olacak olan yapılan ihale soncu 81000 Ytl ihale edildi.

Akçaabat Belediyesi Hasan Saka Toplantı Salonu’nda Başkan yardımcısı Sinan Sivrikaya başkanlığında yapılan ihaleye giren Lermioğlu Şirketler Grubu adına Ali Lermi, Bin YTl lik artış ile 81000 ytl ye ihale kazanan firma oldu.

İhaleyi kazan firma yetkilisi Ali Lermi,ihale sonrası yaptığı açıklamada sahil dolgu alanında Akçaabat’a yakışır bir tesis kazandırmak amacında olduklarını ifade ederek “dolgu alanına yapacağımız kültür merkezi çok modern bir kompleks olacak.içerisinde lokantası bilardo salonu, yüzme havuzu,düğün salonu gibi sosyal aktivitelerin ifa edilebileceği bir tesis yapmayı planlıyoruz.Bu tesis Akçaabat’a yeni açılımlar kazandıracağını umut ediyoruz” diye konuştu.

İhale dosyası Belediye Başkanı Şefik Türkmen’in onayının akabinde hemen çalışmalarına başlanacağı belirtildi. Akçaabat Sahil Parkı içerisindeki lokanta ve kafeterya sayısı bu ihale ile 4’e çıkarken, mevcut alanda bu tesislerin haricinde başka herhangi bir yapı yapılmayacak.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Ahmet TÜRK
03 Aralık 2007 Pazartesi 12:43
YAKIŞMIYOR
Sayın belediye başkanım.Akçaabat’ın meşhur köftecilerine sahilden yer verdiniz.Tamam.bu 2 oldu 3 oldu sonra bide balıkçı lokantası falan.iyi güzel tamam da bu Akçaabat’ın sadece köftecisi mi var.bu insanların bi kafeye pastahaneye ihtiyaçları yok mu.hep mi köfte lokanta.Akçaabat’ımızda 30 yıllık pastacılar var.deniz pastahanesi,damla pastahanesi gibi.bunlara büyük haksızlık oluyor.onlara da bi yer verseniz nasıl olur.halkımız gidip sohbetini etse çayını içse tatlısını yese.özellikle yöresel lezzetlerimizin iyi turist çekecegine inanıyorum.beni ne kadar dikkate alırsınız bilmem ama bu Akçaabatın yararına olacaktır kesin.
Erkan Ergül
01 Aralık 2007 Cumartesi 18:54
Hayırlı olsun...
Lermioğlu ailesine hayırlı olsun. Yapılacak komplekslere birde sinema (vizyon filmlerinin izlenebildiği) eklerseniz, faydalı olur. Çocukluğumda, 2 kışlık bir yazlık sinemaya sahip Akçaabat'ımız ileriye gideceğine geriye gidiyor. Birde, yapılması planlanan bu konplekslerin mimarisine özel önem lütfen. Şehrin dokusuyla (ki doku moku kalmadı ya), tarihi evlerin mimarisyel örtüşecek türden olsun. Postmodern bir bina lütfen dikilmesin, ilçemizin bağrına bir bıcak gibi...
ali lermioglu
30 Kasım 2007 Cuma 23:40
insaf yaa!!
Elestirilerinizi reddediyorum. kultur merkezi deyince akliniza ne geliyor? 1.Dügün salonu.2.bilardo salonu.3.Yüzme havuzu,fittness,sauna.4.cocuk eglence merkezi.5.lokanta(mc Donalds veya burgerging)6 türkübar gibi tesisler düsünülüyor.ihalenin icerigini okumadan yapıyorsunuz.niyetiniz elestirmek!!!kolay olani secmek...devam edin!!!
volkan bozlar
30 Kasım 2007 Cuma 23:29
daha
Belediye neden vatandaşa spor yapabileceği alan yapmamıştır tamam yapılan projeler güzelde neden koşu parkuru yapılmamıştır ve neden Sebatspora yardım etmemektedir sadece biraz kömür yardımıyla yetin mektedir.Ayrıca yüzme havuzu inşaklllah olimpik olmasad 30 40 metre civarı olsa çok ii olur sauna falan da ii olur ve vatandaşın beleş girmeyeceği ama bütcesinide fazla zorlamayacak bir şekilde planlaması yapılması gerekir
Veysel KASAPOĞLU
30 Kasım 2007 Cuma 18:03
Osman TÜRK
Yapmış olduğun yorum hakaret içeriyor.sen kendini akıldiyarındamı zannediyorsun ,yoksa aklınızı satınmı aldınız???? Ne demek" akçaabat insanı gelişmeye pek alışık olmadığı" Kardeşim kendi adına konuş kendin ile ilgili konuş AKÇAABAT insanına laf söylemeye hakkınız olmadığını sizlere hatırlatmak isterim.
Diğer Haberler
  • Bugün Vefat Edenler23 Mart 2017 Perşembe 09:00