• BIST 107.702
  • Altın 145,380
  • Dolar 3,5104
  • Euro 4,1211
  • Trabzon : 28 °C

Mehmet Hoca İdmanda

08.09.2008 19:20
Mehmet Hoca İdmanda
Akaabat Sebatspor'da İlker Erdemin yerine getirilen Mehmet Salih Gül ilk idmanını gerçekleştirdi.

Akçaabat Sebatspor teknik direktörlüğüne getirilen mehmet Salih Gül ayağının tozuyla ilk idmanını yaptırdı. Yeni yapılan sentetik sahada gerçekleştirilen idmanı Başkan Şenol Ayvaz'ın yanısıra Eski Başkanlardan Kazım Kolot'ta izledi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
yunus emre bıyıklı
10 Eylül 2008 Çarşamba 18:41
Başarılar Hocam:
Mehmet Salih hocama Sebat spor daki görevinde başarılar diliyorum.Kendisi tecrübesiyle bu işin üstesinden geleceğine inanıyorum.Hadi kolay gelsin hocam.Başarılar.En büyük AkçaabatSebatspor.
yanlız kurt
10 Eylül 2008 Çarşamba 13:24
trabzonlu
ŞU YORUM YZANLAR İLK ÖNC KENDİLERİNİ Bİ TANISINLAR ONDANSONRA YORUM YAPSINLARR BÖLE BOŞLAFLAR BİŞE YAPILMIO (TAKIM İÇİN OLUM ŞEYLER YAZANALAR TABİKİDE HARİÇ;))ALLAH AŞKINA BIRAKIN YIKICI OLMAYIDA BİRAZ YAPICI OLUN FESATLIKLA ALLAH SİZİ KINAR HA M SALİH HOCAMIZA GELELİM O SADECE BU TAKIMA 20 YILINI DEĞİL ARKADAŞALAR 10 SENE KAPTANLIĞINI YAPMIŞ VE AYNI ZAMANDA HİÇ BİRŞEYİ PROBLEM ETMEDEN AKÇAABATA FAYDALI OLMAK SPORCULARDANDIR !! ÖLE KİMSENİN ARKASINDAN KONUŞAN BİR İNSAN DEĞİLDİR !!ONUN İÇİN BAZI KİŞİLER YORUMLAINI ANLAMLI YAZSINDA OKUYANLARDA ANLASIN GERİYE BAKAR DERS ALIRSIN İLERİYE BAKARAK HEYCANINI ARTIRIRSIN !! O KULÜBÜN BAŞINA GELENLERİDE GÖRDÜK SÜPERLİGE ÇIKTIĞINDA 100 MİLYARLARI 200LERİ MİLLETE PEŞKEŞ ÇEKMEYLE OLMUO HEE HERKEZ ADAM OLSUN BU ADAM PARA ALMADAN OYNADI BU KULÜP İÇİN HE BİDE FUTBOL EVRENSELDİR DİOSUNUZ GELİNDE OZAMAN EVRENSEL OLAN İŞLERİ YÜZYÜZE MASAYA DÖKÜN ORDA YORUM YAZMAKLA OLMUOR BEYLERRR DEDĞİM GİBİ BEYLER YIKICILIĞI BIRAKIN ALLAH EMREDİO DÜŞENİ KALDIRIN DÜŞNANIZDA OLSA!!
trabzonlu_gençler
10 Eylül 2008 Çarşamba 13:06
!!!
lütfen şu yorum yazanlar kendilerini bi tanısınlar!!! ondan sonra yorum yazsınlar(takım için olumlu şeyler yazanlar hariç tabikide)bu adam sadece burda 20 yılı harcamadı onu geçelim 10 yıla yakın kaptanlık yaptı bırakın bu evrenselik işlerini takımı süperligten düşürenler çok sosyete insalardı evrenseldiler hani nerdeler kendi menfaatleri için kumar oynuyodular kulübün parasıyla en acısı olan bu bırak yıkıcı olmayıda yapıcı olun belki faydanız olur takıma bu adam bu takımda para almadan b ile oynadı nedir akçaabatlıyız die siz gelmişiniz evrenseliği savunuonuz bırakın eleşt
riyide arkasından konuştuğunuz insanların yüzne ve yakınından konuşun allah sizi çarparr!!!
bilgehan
10 Eylül 2008 Çarşamba 09:42
defans
bu defansın haline öyle maça gittim böyle defans böyle hatalar amatörde olur m.salih hoca bu adamlarla bu defansı imkanı yok toparlıyamaz kendine güvenleri yok bukadar şahsi hata yaparsanız bukadar gol yersiniz...allah yardımcın olsun hoca..çok zor bu defansla
volkan
09 Eylül 2008 Salı 23:50
"akçaabatlı"ya
yorumların o kadar cahilce ki kazım kolotu ağzına almak için 60 yıl calışman gerek, ayrıca ismet yılmaz yönetici, teknik direktör değil. trabzonlu olup da topu gören her nine bile ne işe yaradığını bilir. yazık cok yazık
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55
  • Sebatspor Maçında Kural Hatası11 Ocak 2017 Çarşamba 15:32
  • Sebatspor İdare Etti27 Aralık 2016 Salı 14:28
  • Tamam mı, devam mı?26 Aralık 2016 Pazartesi 15:31