• BIST 106.926
  • Altın 151,429
  • Dolar 3,6718
  • Euro 4,3287
  • Trabzon : 13 °C

Kutsi Konseri Muhteşemdi.

18.07.2009 00:10
Kutsi Konseri Muhteşemdi.
19. Uluslararası Akçaabat Müzik ve Halkoyunları Festivali'in 1. Gününde Kutsi, Emine Genç ve yöresel sanatçılar sahne aldı.
19. Uluslararası Akçaabat Müzik ve Halkoyunları Festivali'in 1. gününde izleyiciler eğlenceye doydu.
 Kutsi, Emine Genç, yöresel sanatçılar ve çeşitli halk oyunları ekiplerinin sahne aldığı 1. gece Çaytv'den canlı olarak izleyiciler ile buluştu. 
 
 
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ettka
28 Temmuz 2009 Salı 11:58
...
Sanırım konsere gelmediniz... Sahneye çıkan, sarılanları görmediniz. Herkes gayet mutluydu.İyi ki geldii... Sahne arkasında, giriş kapısındaki kalabalık, kutsiyi görenlerde ki mutluluğu anlayamadınız siz.. Orda ki insanların mutluluğu, sevinci herşeye değer. Seneye de sizin istediğiniz biri gelir inş. sizde mutlu olursunuz...
ibrahim
20 Temmuz 2009 Pazartesi 08:59
yine çağırmadılar
ya kutsi kimdir ki kutsiyi festivallere çağırıyorlar üstelik çağırıyorlar ve hiç birinin yüzü gğlmüyor.alt tarafı 4 şarkı söyledi.inşallah bir dahaki sene adam gibi bir sanatçı çağırırlar belkide en iğrenç akçaabat festivaliydi bu sene ki
SONER
19 Temmuz 2009 Pazar 19:45
bırakta olsun...
cavit elektronik, yanılmıyorsam adında cavittir abi. onlar ağır tayfası ya ondan dolayı öyle suratlar düşmüş dediğin misal korku filmi izler gibi eğlence izliyorlar. dediğim gibi onlar ağır tayfası yani ağır abi hesaaabı:D:D:D
ettka
18 Temmuz 2009 Cumartesi 17:41
teşekkürler
Kutsi abim geldi:)Sahne arkası yanına girdim, konuştum:)) Çok mutluyum. Şefik amca dilekçelerimizi dikkate aldı sonunda. Bu organizasyonda emeği geçen herkese çok teşekkürler:)
cavit elektronık
18 Temmuz 2009 Cumartesi 10:52
önde oturmak
önde oturan akçaabatın değerli ve saygı değer insanları sanki korku filmi izler gibi festival izliyorsunuz festival demek çoşku demek eğlence demek..barii bi alkış tutun en azından ....ağırlığında bukadarı pes yaniiiiii...saygılarrrr
Diğer Haberler