• BIST 108.953
  • Altın 144,265
  • Dolar 3,4810
  • Euro 4,1079
  • Trabzon : 23 °C

Kumaş Üyelikten İstifa Etti

21.06.2011 12:13
Kumaş Üyelikten İstifa Etti
Milliyetçi Hareket Partisi Akçaabat ilçe yönetiminde yer alan Ahmet Kumaş yönetim kurulu üyeliğinden istifa etti.

Kumaş yaptığı yazılı açıklamada: “Mensubu olmaktan gurur duyduğum partim MHP’deki yönetim kurulu üyeliğimden gördüğüm lüzum üzerine istifa ettim. Partime olan sevgim devam edecektir. Görev yaptığım süre içerisinde kalbini kırdığım kişilerden özür diliyorum ve haklarını helal etmelerini istiyorum.” dedi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
sabeş
22 Haziran 2011 Çarşamba 08:48
ha.yır-lısı
sayın ahmet kumaş kardeşim...seni partiler üstü görüyordum ve 3-5 yıl önce siyasi mensubiyetini öğrendiğimde ise şaşırmadım desem yalan olur. şimdi ise memnuniyetimi ifade etmek isterim.sağlık ve afiyetle selamlar
ulkucugorkem
21 Haziran 2011 Salı 18:05
Allah yolunu açık etsin...
Sn. Ahmet Kumaş istifa etmiş. Büyük memnuniyet duydum. İstifa ederek partiye büyük katkı yaptığını düşünüyorum. Eminim MHP Akçaabat bundan sonra daha emin adımlarla yolunda ilerleyecek ve daha başarılı olacaktır... Saygılarımla..
satarili
21 Haziran 2011 Salı 15:04
Kullan ve çöpe at.
sözkonusu partininn genel özelliklerden birisidir kullanıp çöpe atmak. değerli kardeşimize de aynı yöntem uygulanmıştır. Hayatın dikenli yollarında yerine getirilen şahsa başarılar diliyorum....
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18