• BIST 113.433
  • Altın 162,493
  • Dolar 3,7951
  • Euro 4,6867
  • Trabzon : 8 °C

Kongre Kararı Çıktı

29.08.2009 13:21
Kongre Kararı Çıktı
Akçaabat Sebatspor’da olağanüstü kongre kararı alındı.

Haber:Derviş ALTUNTAŞ

 

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada “Çok iyi niyetlerle görev aldığımız Akçaabat Sebatspor yönetim kurulu olarak  bütün iyi niyetli çabalarımıza  rağmen şu ana kadar yaptığımız çalışmaların yeterli olmadığını düşündüğümüzden dolayı yönetim kurulu olarak, değreli kulübümüzün menfaatleri doğrultusunda kongre kararı aldık” denildi.

Açıklamada “gelinen bu noktada kamuoyunun bilmesi gereken bu yönetim kurulunun Akçaabat Sebatspor Kulübü’nün daha fazla zarar görmemesidir. Yönetim kurulumuz verilen sözlerin karşılanmadığı bir ortamda, bizlere yeterli maddi olanağı olmadığını bilerek bu kararı almış bulunmaktayız. Kongrede Akçaabat Sebatspor Kulübü menfaatlerini düşünerek aday olacak kişilere kayıtsız destek vereceğimizin bilinmesini isteriz” denildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
şahvemat
02 Eylül 2009 Çarşamba 18:55
Oefiso.......
nedir her yerde yazın var ya..Akçaabat bu insalarıda törpülemişmiş...
Bırak bu işleri...
İşte gelenler geldi...yaptıklarıda ortada...
ben çok geç kalındı demiştim ama...herşeyi yetiştirdiler ve ortaya yepyeni bir takım çıktı...
Aha gördün gelenleriiii...
Şimdi birde onlara güzel şeyler yaz bariiii..!!!!!
karaduman
29 Ağustos 2009 Cumartesi 15:30
doğrusu bu
sn bşkan size yakışanı yaptınız.bu anlayışlı tavrınızdan dolayı kutlamak isterim.lakin kulübümüzü bu durumlara düşürenler nerde acaba.ve bu kulübün durumu içler acısı.yazık günah.enbüyük vebal akçaabat delegesinindir.herkes bunda suçludur.vede sizin yaptığınız duyarlılığı onlarında göstermesini isteriz.çok blen sebatlı büyüklerde bu durumun müsebbiplerindendir.onlarda bir muhasebe yapıp kendilerini gerken yere koymalarının zamanı gelmiştir.bu hallere düşürdünüz,hiç olmasa biraz dürüst biraz delikanlı olun,çıkıp hatanızı kabul edin.vede sonsuza dek sebattan istifanızı isteyin.
tayfuncan
29 Ağustos 2009 Cumartesi 14:44
yazık
bu kadarda da olmazdı yaa.tek kelimeyle ayıp ayıp.
oefiso
29 Ağustos 2009 Cumartesi 14:26
sebat
AKÇAABAT BU İNSANLARI DA TÖRPÜLEDİ. NE ZAMAN DÜZELECEĞİZ.
HAYKIRIYORUM BURADAN BİZ NE ZAMAN DÜZELECEĞİZ.
BİZ NE ZAMAN BU SENİN BU BENİM ADAMIM DİYECEĞİZ.
BU KDAR YAZDIK EYLEDİK. DESTEK VERİLSİN DİYE AMA MAALESEF. MAALESF .
ÇOK ÜZÜLDÜM ÇOK.....
ŞİMDİ İYİ BİRİLERİ GELSE BARİİİİ.
ONLAR DA DÜRÜSTCE BU KULÜBÜ YÖNETSELER...
BAKALIM GÖRELİM.
İZLEYİM BAKACAĞIZ HEP BERABER. !
Diğer Haberler
  • A.Sebatspor Kötü Gidişe Dur Diyemedi24 Ekim 2017 Salı 17:07