• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 28 °C

Kırşehir 3 Sebatspor 0

07.03.2010 18:34
Akçaabat Sebatspor'umuz deplasmanda yediği 3 golle Kırşehir karşısında sahadan 3-0 mağlup ayrıldı.
Kırşehir 3 Sebatspor 0

KIRŞEHİRSPOR: 3 - AKÇAABAT SEBATSPOR: 0

 

Stat: Ahi

 

Hakemler: Sefa Demir x, Mustafa Köseoğlu x, Güray Bekçibaşı x

 

Kırşehirspor: Serdar xxx, Orhan xx, Erdal Akyürek xxx, Murat Açıkgöz xx, Fatih xxx, (Dk. 78 Hakan Aksoy xx), Serkan Çelik xxx (Dk. 87 Serkan Ulusoy?), Önder Yılmaz xxx, Emrah xxx, Sezgin xx (Dk. 86 Kemal ?), Özgür xxx, Hakan Soylu xx

 

Akçaabat Sebatspor: Güner x, Remzi xx (Dk. 46 İlker xx), Caner x, Kenan xx Erhan x, Ziya x (Dk. 64 Taha x), Adem x, Semih x, Emre x, Ferdi x, Sami xx (Dk. 46 Emre xx)

 

Goller: Dk. 19 Önder, Dk. 31 Özgür, Dk. 86 Orhan (Kırşehirspor)

 

Sarı Kartlar: Dk. 85 Kenan, Dk. 88 İlker (Akçaabat Sebatspor)

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
bori
08 Mart 2010 Pazartesi 20:22
adam kayırma
murat gibi golcu oyuncuyu iki haftadır takıma almıyorsun adam beş maçta üç gol atmış sen bu kafa ile sebatı kümeye atarsın ey gidi hoca
alisezgin
08 Mart 2010 Pazartesi 09:43
bekleniyordu...
takımımızın bir galibiyet bir mağlubiyet serisine devam ettiğini görüyoruz. fakat jack kırşehir iyi bir takım ve ayağa iyi pas yapıyor ayrıca bayağı transfer yaptı onlarda bizim gibi. ben takımımızın bundan sonra yaşayacağını sanmıyorum. çankırıyı burda yeneriz. İhsan hocama sesleniyorum gençlere dönmeye başladın bari bu adımından geri dönme ve diğer gençleride kanatların altına al. onlara ihtiyacımız var. sevgilerle
Jack Sparrow
08 Mart 2010 Pazartesi 01:43
????
Kırşehir gibi ekonomik zorluklarla uğraşan Amatörden oyuncularla yoluna devam eden bir takımdan 3 fark yemek! Üstelik adamların kümede kalma umutlarını da yeşertmek! Vallahi takım bir ileri iki geri gidiyor! Herkesten 1 maç fazlamız var! Umarım rakiplerle iç sahadaki maçları alırız da şu berbat sezon da biter gider.
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29