• BIST 109.031
  • Altın 144,652
  • Dolar 3,4983
  • Euro 4,1165
  • Trabzon : 29 °C

Kırali "Partimize İlgi Arttı"

29.01.2009 23:25
Kırali  Partimize İlgi Arttı
MHP ilçe Başkanı İsmet Kırali, hata yapmadıkları takdirde seçimin galibi kendileri olacağını söyledi.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Akçaabat İlçe Başkanı İsmet Kırali, partilerine ve belediye Başkan adayı Osman Karaçukur’a vatandaşların olan ilginden son derece memnun kaldıklarını söyledi.

 Kırali, 29 Mart 2009 tarihinde yapılacak olan Mahalli İdareler Genel  Seçimi  için tüm parti yönetimiyle gece gündüz çalıştıklarını ve hata yapmadıkları takdirde belediye başkanlığını almalarının çok rahat olacağını belirterek “vatandaşlarımız ile sürekli istişare halinde oluyoruz. Vatandaşlarımızın özellikle son dönmede yapılan siyasi manevralardan oldukça rahatsız ve bu tür olaylara tepkilerinin hat safhada olduğunu gördük. Geçmişte farklı partilere çalışan insanlarımızın bu sefer bizim yanımızda olacaklarını belirtiyor. İnşallah 29 Mart’ta Akçaabat için çalışmalara başlayacağız. Bu Akçaabat için yeni bir başlangıç olacaktır” diye konuştu.

 

 

MHP Akçaabat Belediye Başkan Adayı olan Osman Karaçukur’un alçak gönüllü ve mütevazı bir kişiliğe sahip olduğunu da ifade eden Kırali, “Başkan adayımız da bizim gibi  Akçaabat’a bir şeyler kazandırmanın peşinde. Akçaabat’a hizmetten başka bir beklentisi yok. Yakında açıklayacağımız ekibiyle geçmişte yapılamayan bir çok projeyi hayata geçireceğine inancımız tamdır” dedi.

İlçe Başkanı Kırali 2 Şubat’tan sonrada tüm esnaf vatandaşları gezerek hem sorunlarını dinleyecek hem de destek isteyeceklerini de belirtti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ankaradaki göz
02 Şubat 2009 Pazartesi 09:07
HIM
selam akçaabatlı hemşerilerime.sizleri akıllı davranmaya davet ediyorum bu seçimlerde.özellikle ülkücülere sesleniyorum.80 öncesini bilen vardırbilmeyen vardır.ben çok iyi biliyorum.o zaman bize kurşun sıkacak derecede düşman olan bir rakip şimdi nasıl oluda mhp liolur.adayınızı iyi tanıyın ondan sonra oy verin.bu adaylada anladıkki mhp de ülkücülük bitmiş düzen partisi olmuştur.eyyy devlet bahçeli ve akçaabat temsilcisi:toparlanın artık.kendinize gelin.
erkol
01 Şubat 2009 Pazar 19:21
önce gecmişini tanıtt
sayın karaçukurr önce neredee memuriyett hayatını yaşamışşş onları bi açıklasın geçmişini anlatamayan bir insanıı akçaabatta barındırmıyalım lütfen iyi araştırınn
hüseyinak
31 Ocak 2009 Cumartesi 21:05
öğretmenden
yaylacık mah.sakini olarak mhp nin seçimi kazanmasını istiyorum.yi bir liste yaparsanız bu eçimde zafere ulaşırız.zor duruda kalan şefik bey ve akp 15 yıldır yaylacık mah.yatırım yapmayanlar seçim yatırımı olaak sıcak asfalt dökerler.utanmadan bun yapıyorlar.lütfen encümen listenizi de iyiyapın.yaylacık mah.listeye kımı alacağınızı merak ediyorum.çünkü 15 yıldır yaylacıktan encümen olanlar yaylacık için hiç girişimde bulunmamışlar.ben yatırım isteyen ve bakanı zor durumda bırakacak encümen isterim.
Sedat A
30 Ocak 2009 Cuma 18:57
YORUMSUZ
Sayın MHP Yöneticileri ve yoorumcular.Sn Karaçukurun yanda reklam panosu var.Güçlü Başkan diye. Beyefendinin gücü nereden geliyor anlatsanız da bilsek...Fotoğrafını tıklayınca; Osman Karaçukur Kimdir diye tanıtımı var:Aynen yazıyorum ( 1957 çolaklı mahallesi doğumlu ilkokulu Akçaabatta Liseyi Trabzonda okudum Ankara Eğitim Fakültesi mezunu 3 çokuk babasıyım.) Bu tanıtımla nasıl güçlü olduğuna,iyi belediye başkanı olacağına karar veriyorsunuz.Bu arkadaş 52 yaşına kadar ne yapmış?Ne yemiş içmiş?Nerede hangi projeye katkıda bulunmuş ya da gerçekleştirmiş.Lütfen bizi de aydınlatın.Yoksa geçmişinde utanç duyduğu işlere mi bulaştı?Saygılarımla
kutlu
30 Ocak 2009 Cuma 13:42
yönetme anlayışı yeter başarı için
sayın kırali başkan. hatalar insanlık içindir. herkes hata yapar yapacakta .kasıt olmasın yeter. evet adayınız akçaabat için yeni bir başlangıç olacak. şehrimize 15 yıl hizmet etmiş başkanımıza teşekkür ediyoruz. akp ye geçmekle meclise gitmeyi planlayan başkanımızın yolu açık ve hayırlı olsun. biz şehrimize hizmet düşünçesi ile aday olmuşlara bakmalıyız halk olarak.
adayınızın yönetim anlayışı beni çok etkiledi. ne istediğini ne yapacağını bilen birisi.< belediye başkanının süresi belli 5 tıl. yani geçici. asıl olan hizmeti isteyen halk ve bu hizmeti nihayi olarak yapacak olan belediye personelidir. kimse tek başına her konuda akademik bilgiye sahip değil. ben bilirim idaasında bulunanlar arkasında eksik ve maliyetli işler bırakırlar.başarılı olurlar ama essikleri çoktur arkada. bu ekip işidir. asıl ekip belediye çalışanlarıdır.ben başkan olarak, şehrime en iyisini veremek mecburiyetindeyim. sosyal ve ekonomik gelişimi noktasında, ilgili akademik kurum ve kişilerden gerekli danışmanlık hizmetlerini alarak şehrime ne iyisini ve en güzelini en yugun maliyetlerle vermek zorundayım. yönetilen halkın parasıdır ve halkın emenetidir. ben yönetiçi olarak seçilecem, yönetiçilik bunu gerektiriri.> bu düşünceye sahip olmak ömenlidir. karaçukura ve size başarılar diliyorum. sizin başarmanız akçaabatım başarısı olacaktır. allah yardımcınız halk destekciniz olsun.yeni bir ufuk açılacak 30 mart sabahı hayırlı olsun.
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18
  • Günnar Evet İçin Yollarda27 Mart 2017 Pazartesi 17:59
  • Günnar Akçaabat'ı Dinliyor23 Mart 2017 Perşembe 10:25
  • CHP Akçaabat Hayır İçin Sahada21 Mart 2017 Salı 17:11
  • Günnar Akçaabat'ı Arşınlıyor20 Mart 2017 Pazartesi 14:01
  • Günnar Yoğun Tempoda Çalışlıyor16 Mart 2017 Perşembe 12:46
  • Bakan Soylu Akçaabat'ta Güç İstedi07 Mart 2017 Salı 11:20
  • Akgün "Kınıyorum"22 Şubat 2017 Çarşamba 10:58
  • Sali Cora 'Artık arabayı millet çalıştıracak'12 Şubat 2017 Pazar 11:54
  • Köfteyle Akçaabat’ı Mahkûm Ettiler01 Şubat 2017 Çarşamba 13:58